דה בור תקף את גיברלטר: "זה היה אנטי כדורגל". פציעה לא פשוטה לבלינד

הולנד הביסה 0:7 את היריבה הקטנה והשוותה את ניצחון החוץ הגבוה שלה, המאמן כעס: "הם נפלו לדשא מכל דבר והתרעמו על כל שריקה. כמובן שלא היינו מסתפקים ב-0:2". שחקנה של אייאקס נפצע בקרסול ויעבור בדיקות

(גודל טקסט)

עד הדקה ה-42 ההולנדים לא האמינו למראה עיניהם כאשר לא הצליחה לכבוש נגד גיברלטר הקטנה. שער של סטיבן ברחאוס הוריד לחץ ובמחצית השנייה הגיעה התפוצצות בדרך ל-0:7. הנבחרת של פרנק דה בור השוותה את ניצחון החוץ הגבוה בתולדותיה אז ב-1993 הביסה את סן מרינו באותה התוצאה. בראחוס היה לראשון שכבש את השער הראשון של הנבחרת בשני משחקים רצופים מאז עשה זאת ממפיס דפאי בנובמבר 2017. הרצף של לוק דה יונג מרשים יותר – כבש בשלושה משחקים ברציפות, מה שלא עשה אף אחד בנבחרת האורנג' מאז אריאן רובן.

על שמחת הניצחון העיבה הפציעה הלא פשוטה של דיילי בלינד שסבל מפגיעה בקרסול והוחלף בדקה ה-54 כשהוא יורד על אלונקה. תחילה חשבו שמדובר בפגיעה בברך. "אנחנו לא יודעים כמה זה רציני ומחזיקים אצבעות", אמר המאמן פרנק דה בור בעמדת הראיונות.

דה בור אמר על המשחק: "אני חושב שהחילופים עזרו לקבוצה. אין ספק ש-20 הדקות הראשונות היו קשות מאוד ולאחר מכן הצלחנו לייצר מצבים. עדיין היה חסר לנו אותו שער והיינו מתוסכלים. אולם, ידענו שזה יגיע בסופו של דבר ונוכל לנצח. הספרינט של לוק דה יונג סימל את הרעב שלנו לכבוש. כמובן שלא היינו מסתפקים ב-0:2".

המאמן תקף את היריבה: "אני מרוצה מהתוצאה, אבל אני חייב לומר שפגשנו באנטי כדורגל. כל השחקנים ללא יוצא מן הכלל נפלו לכר הדשא אחרי נגיעה אחת, הספסל שלהם התרעם אחרי כל שריקה. אני באמת שמח שזה נגמר. מנגד, בהולנד העבירו ביקורת על הביצועים של הנבחרת. הכתב ההולנדי ניתח: "התוצאה תגיד שנעשתה עבודה טובה אולם האורנג' לא היו מסוגלים ליצור מצבים ברורים ולא הצליחו להטריד את גיברלטר עד שזו התעייפה".

ג'ורג'יניו ווינאלדום, קפטן הנבחרת, שכבש את השער הרביעי: "אם היית אומר לי לפני המשחק שננצח 0:7 אז אני מניח שכולם היו מרוצים. החמצנו הרבה הזדמנויות, כמו נגד לטביה. והתוצאה יכלה להיות גבוהה יותר אך קשה להיות מאוכזבים". על התיקו בין טורקיה ללטביה (3:3) אמר: "זה בונוס, אבל מה שחשוב זה שננצח את המשחקים שלנו".

דפאי: "זו הייתה תוצאה טובה. השערים הגיעו מאוחר ממה שקיווינו, אבל לפחות הם הגיעו. כנראה שהיינו צריכים גם להתרגל לכר הדשא. היריבה לא רצתה לשחק כדורגל. נשארנו חיוביים והמשכנו להפעיל לחץ. אני חושב שהרוח של הנבחרת הזו נהדרת ואנחנו מאמינים בעצמנו. סגרנו היטב את רצף המשחקים הזה של הנבחרת".

דיילי בלינד | ANP Sport via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי