רוברטו מרטינס שלח מסר לאופ"א, האנס ונאקן עשה היסטוריה

לאחר ה-0:8 על בלארוס בהרכב מחליפים, מאמן בלגיה מרוצה: "כולם לקחו אחריות", והבהיר: "צריך להרחיב את הסגל ליורו". בצרפת החמיאו: "כל השערים היו מפוארים". הקשר היה לשחקן ברוז' הראשון שכובש בנבחרת מזה עשור

(גודל טקסט)

הכוכבים הגדולים כמו רומלו לוקאקו וקווין דה בריינה כלל לא שותפו וזה לא הפריע לבלגיה להביס 0:8 את בלארוס עם שישה כובשים שונים (אגב, הניצחון לא קרוב אפילו להיות הישג השיא של הנבחרת). לאנדרו טרוסאר והאנס ונאקן היו המצטיינים עם צמד כל אחד, ואלה היו גם שערי הבכורה שלהם בנבחרת. מישי בטשוואי אמנם מתקשה בקריסטל פאלאס אך בנבחרת הוא מבקיע גם מבקיע ויש לו 22 שערים ב-33 הופעות.

המאמן רוברטו מרטינס: "אני שמח על מה שראיתי מכל אחד מהשחקנים. כל אחד מהם לקח אחריות. הייתי מרוצה מההופעה של הצעירים והנבחרת עבדה היטב יחד. יש לנו קבוצת שחקנים שתתמודד בשלושת הטורנירים הקרובים – לא רק היורו אלא גם ליגת האומות והמונדיאל. כל אחד יכול להיות חלק מהסגל. הערב ראינו שצריך יותר מ-11 שחקנים טובים כדי להצליח ביורו. אני מאמין שרשימת השחקנים תורחב על ידי אופ"א ל-26 או 27 לאור המצב הנוכחי".

עוד אמר: "בקרוב נודיע על משחק ידידות שני בשלושה ביוני ולאחר מכן יש לנו את קרואטיה. אני לא יודע אם האפשרות תעלה על השולחן של אופ"א אבל אנחנו דנים עם מדינות אחרות כמו אנגליה ואיטליה. זה הכרחי, כולן מסכימות על כך. אני שמח שהנבחרת שלי מאוזנת".

נבחרת בלגיה נגד נבחרת בלארוס | Matthieu Mirville/Icon Sport via Getty Images

טרוסאר קשרה של ברייטון אמר לאחר המשחק: "תמיד כיף לכבוש את השערים הראשונים בנבחרת, זה היה ניצחון נהדר. כולם רצו להוכיח את עצמם וכולם אכן עשו זאת. אני מרוצה מהמשחק שלי ומקווה מאוד להיות עם הנבחרת ביורו הקרוב".

ונאקן ידע היטב את ההיסטוריה: "עשר שנים עברו מאז ששחקן של קלאב ברוז' כבש צמד בנבחרת והנה עשיתי זאת. גם התוצאה של צ'כיה (נכנעה 1:0 לווילס) נהדרת עבורנו. אני חייב להמשיך ככה ולהראות למאמן שלי שאני מוכן ליורו הקרוב וראוי להיות חלק מרשימת המוזמנים". שחקנה של ברוז', אגב, נגע בכדור יותר מכל אחד אחר – 117 פעמים וגם בישל שער.

"בלגיה ריסקה 0:8 את בלארוס על אף שמונה שינויים בהרכב בהשוואה למשחק האחרון. כל השערים היו מפוארים"' נכתב ב"לאקיפ" שם החמיאו לג'רמי דוקו, קשר הכנף של ראן, שכבש את השער הרביעי. "הוא היה אחד הבולטים בתוצאה הכבדה הזו". השחקנים מיהרו לצייץ ולהפגין את שמחתם ברשתות החברתיות לאחר המשחק. שוער סימון מיניולה כתב: "הבחורים עשו את זה קל מאוד בהופעה ה-30 שלי בנבחרת הערב (אתמול)". טובי אלדרווירלד כתב: "דרך נהדרת לסיים את רצף המשחקים הזה בנבחרת. תודה לכולם על התמיכה ולא חשוב מאיפה".

האנס ונאקן | Vincent Kalut / Photo News via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי