בלאגן בספרד סביב ראמוס, שהרגיע: "מוציאים כל דבר מהקשר"

למרות הניצחון 1:3 על קוסובו, בתקשורת תהו למה הבלם נכנס כחילוף אחרון בדקה ה-85. השחקן הבהיר: "אני עוד שחקן בסגל". לואיס אנריקה: "כל החלטה שלי לגביו גוררת ביקורת". פדרי זכה למחמאות: "חייב להיות ביורו"

(גודל טקסט)

אחרי שפתחה את מוקדמות מונדיאל 2022 במעידה ביתית מול יוון ובהמשך נזקקה למהפך דרמטי כדי לנצח בגאורגיה, אמש (רביעי) נגד קוסובו נבחרת ספרד התקשתה הרבה פחות וסגרה את החלון הבינלאומי עם ניצחון 1:3 שמשאיר אותה בפסגת בית ב', עם נקודה אחת יותר משבדיה. דני אולמו, מי שהכריע את גאורגיה עם שער ענק, הוסיף עוד פנינה גם נגד קוסובו, שתי דקות לפני שפראן טורס הכפיל – שחקנה של מנצ'סטר סיטי אחראי לחמישה מתוך 11 השערים האחרונים של "לה רוחה". ג'רארד מורנו הוסיף את השלישי.

אלא שלמרות הניצחון, בספרד עסוקים בעיקר בסוגיה שנויה במחלוקת סביב שיאן ההופעות בנבחרת: סרחיו ראמוס. הבלם, שרשם את משחקו ה-180 במדים הלאומיים ורחוק ארבעה בלבד משיא כל הזמנים של אחמד חסן המצרי, היה החילוף האחרון של לואיס אנריקה ונכנס רק בדקה ה-85, מה שעורר תהיות רבות בתקשורת המקומית. לראשונה בקריירה שלו בנבחרת, ראמוס שלא שותף במשחק הקודם, פתח על הספסל שני משחקים ברציפות ובספרד הדגישו כי הסיבה לא קשורה למצבו הפיזי, שכן הקפטן של ריאל מדריד התאמן כרגיל בימים האחרונים.

ראמוס עצמו הרגיע לאחר המשחק: "אני מרגיש טוב וחוזר לקצב אחרי פציעה לא קלה בברך. ישר מוציאים מהקשר כל דבר שקורה איתי. המציאות היא אחת והמאמן הבהיר אותה – אני עוד שחקן בסגל, ההחלטה אם אני פותח או משחק דקה אחת היא שלו ובין אם אפתח בהרכב או לא במשחק הבא, אהיה שמח בדיוק כמו היום. אני מרוכז בלשחק טוב, הכי חשוב שנשיג נקודות". הבלם התייחס גם לעתידו בריאל: "העונה תוכרע בשבועות הקרובים, העתיד פחות במוקד כרגע. אין חדשות וכשיהיו, אני אהיה הראשון למסור אותן".

ראמוס. "אני עוד שחקן בסגל" | Fran Santiago/Getty Images

לואיס אנריקה אמר בנושא ראמוס: "זה הרבה יותר פשוט ממה שאתם מתארים. מנהיגים אמיתיים תורמים גם מהספסל, אני משתף את השחקנים שנראים לי במצב הכי טוב. סרחיו בסדר, אבל הוא חזר מפציעה רצינית. קחו ממנו דוגמא, הוא יודע להנהיג גם כשהוא בחוץ. החלטתי להכניס אותו כדי לעזור לו לשבור את שיא ההופעות בנבחרות. אל תמציאו דברים כי לא אמרתי שהוא בתהליך שיקום. הוא החלים, אבל רק חזר מפציעה. כל החלטה שלי לגבי ראמוס גוררת ביקורת".

בנושא אחר, מי שזכה למחמאות בספרד היה פדרי הצעיר, שבישל לטורס והרשים בהופעתו השלישית בנבחרת אחרי שזכה לזימון בכורה לקראת פתיחת המוקדמות. ב"מארקה" שלחו מסר למאמן: "פדרי חייב להיות בסגל ליורו". יחד עם דני אולמו, קשר ברצלונה סומן כאחת מנקודות האור הבולטות בספרד ובתקשורת נכתב עליו: "הוא השתפר ככל שהמשחק התקדם. מוביל כדור, משחק לעומק וקורא את המשחק".

לואיס אנריקה. לא נכנע לביקורות | Jose Breton/Pics Action/NurPhoto via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי