גארת' בייל יפרוש מכדורגל בקיץ 2022, אך שואף לשחק במונדיאל

דיווח בלעדי באנגליה: הקשר מתכוון להישאר העונה בריאל מדריד, לעזוב עם סיום חוזהו בעוד כשנה ולסיים את פרק המועדונים בחייו, אולם גם להוביל את נבחרתו, וויילס, בגביע העולם שייערך כמה חודשים לאחר פרישתו

קבוצות: ריאל מדריד
(גודל טקסט)

הפרישה של גארת' בייל מכדורגל הולכת ונראית ממשית מיום ליום. בשבועות האחרונים פורסמו באנגליה ובספרד לא מעט ידיעות באשר לפרישה אפשרית של הכוכב הוולשי, שחקן ריאל מדריד מאז 2013, אבל היום (שלישי) עלתה ידיעה גם באתר של "המירור" האנגלי, תחת הפרסום "בלעדי", לפיה בייל יסיים את העונה האחרונה בחוזהו ובסיומה יפרוש מכדורגל קבוצות.

מה הכוונה? לטענת "המירור", בייל יסיים את חוזהו בריאל מדריד וזו גם תהיה הקבוצה האחרונה שלו בקריירה, אולם אין בכוונתו לסיים בקיץ הבא עם כדורגל מקצועני – מכיוון שהוא שם לעצמו מטרה להשתתף עם נבחרת וויילס במונדיאל 2022 שייערך בקטאר. לא אחת הצהיר בייל על אהבתו הגדולה לוויילס וזכור מכל אותו דגל שסיבך אותו עם הכיתוב "וויילס. גולף. מדריד. בסדר הזה", שמעיד על סדר העדפויות שלו והוא הניף אותו בגאון.

המונדיאל הבא, כידוע, ייערך בחורף, בחודשים נובמבר-דצמבר, והמשמעות היא שגם אם בייל יפרוש, תהיה לו פחות מחצי שנה לשמור על שגרה עד שיחלו ההכנות וייפתח גביע העולם. במוקדמות המונדיאל עד כה, וויילס צברה שלוש נקודות משני משחקים – גברה על צ'כיה אחרי הפסד לבלגיה. בספטמבר "הדרקונים" ישחקו מול בלארוס ואסטוניה, בידיעה ששני ניצחונות יקרבו אותם לעבר מונדיאל ראשון מאז 1958.

בייל יחגוג בשבוע את יום הולדתו ה-32 ואחרי שנים לא קלות בריאל מדריד והשאלה שידעה עליות וירידות העונה בטוטנהאם, הוא מתכוון להישאר בריאל מדריד ומאמין כי יזכה להזדמנויות תחת קרלו אנצ'לוטי, מחליפו של זינדין זידאן.

בייל. מרגיש יותר חשוב מרונאלדו עבור ריאל
עונה אחרונה בלבן של מדריד. בייל | צילום: Getty

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי