בארגנטינה בטוחים: סרטון חדש של מראדונה "מנבא" את הזכייה במונדיאל

play
מראדונה, מסי ו"קלף המזל" | אתר רשמי, צילום מסך
פז חסדאי, שליח ספורט1 לקטאר, מדווח לפני פתיחת מונדיאל 2022 01:07

תיעוד של דייגו ממשחק קלפים ב-1986 רומז על מה שעתיד לקרות: "כמו מסי לפני הזכייה בקופה". גם ניימאר נתן סימן: זה יהיה שלנו

(גודל טקסט)

בארגנטינה משוכנעים: תיעוד חדש של דייגו מראדונה מ-1986 רומז על כך שהאלביסלסטה יניפו את גביע העולם בפעם השלישית. סרטון שפורסם בימים האחרונים מציג את מראדונה משחק קלפים עם חבריו לנבחרת ארגנטינה, ואחד הקלפים שנראים לצידו הוא קלף "חמשת הגביעים" – אותו קלף שמסי קיבל לפני הזכייה בקופה אמריקה.

בסרט "אלופי אמריקה" שמשודר בנטפליקס ומציג הסיפורים מאחורי הקלעים במסע של האלביסלסטה לזכייה בקופה בשנה שעברה, מספר פאפו גומס שהקלף המדובר של מסי היה ה"קמע" של הנבחרת. גומס גולל את הסיפור על משחק קלפים שהנבחרת שיחקה באחד הערבים הפנויים במהלך הטורניר, במהלכו כל הנוכחים בחדר הצליחו לנחש לפחות קלף אחד שהוסתר מהם. לכל משתתף היו 10 ניחושים, ורק מסי טעה בתשעת הניחושים הראשונים. בניסיון האחרון, הוא ניחש נכון את קלף "חמשת הגביעים" – לו הייתה משמעות סמלית: מסי הפסיד בכל ארבעת הגמרים הקודמים שלו עם הנבחרת, ורצה לשנות את גורלו.

שחקני ארגנטינה האמינו שמדובר בסימן משמיים, וההמשך ידוע: האלביסלסטה אכן הניפו את הגביע, ומסי קיבל את התואר לו כל כך חיכה במדי הנבחרת. כעת גם מראדונה תועד עם אותו קלף בדיוק, ועבור הארגנטינאים מדובר בראייה מספקת כדי לנבא את מה שעתיד לקרות גם במונדיאל 2022.

דייגו מראדונה, ליאונל מסי והקלף ש"מנבא" את הזכייה במונדיאל
מראדונה, מסי ו"קלף המזל" | אתר רשמי, צילום מסך

ובזמן שארגנטינה מפתחת תקוות, ניימאר וברזיל מאוד בטוחים בעצמם. הסלסאו היו האחרונים לנחות בקטאר, והגיעו אמש במצב רוח מרומם. ניימאר תיעד את עצמו ברשתות החברתיות עם מה שהתפרש כהצהרה: את מכנסי הנבחרת שלבש עיטרו שישה כוכבים – ולא חמישה כמניין הזכיות של ברזיל במונדיאל.

ארגנטינה תשחק בבית ג' שכולל גם את ערב הסעודית, מקסיקו ופולין. ברזיל הוגרלה לבית ז' עם סרביה, שוויץ וקמרון. לחצו כאן ללוח השידורים המלא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי