דיווח: WWE ידעו על הכרזת הקרב של ג'ריקו מול אומגה

כריס ג'ריקו
כריס ג'ריקו | צילום : GettyImages

בתחילת השבוע Y2J הימם את עולם ההיאבקות כשהכריז שיתמודד מול "דה קלינר" ב"רסל-קינגדום 12". בניגוד לטענות שבארגון ההיאבקות האמריקאי לא ידעו על ההתמודדות, המתאבק הוותיק קיבל את ברכתו של וינס מקמהון

(גודל טקסט)
ביום ראשון האחרון עולם ההיאבקות המקצעונית חווה רעידת אדמה, כשכריס ג'ריקו הודיע שלראשונה מזה 18 שנים יתאבק מחוץ ל-WWE שיפגוש בזירה את קני אומגה באירוע "רסל-קינגדום 12" של ארגון היפני NJPW ב-4 בינואר. אתמול (שבת) עלו דיווחים מפתיעים ש-Y2J צפוי לשוב ל-WWE לאחר הקרב ביפן.


כתב ההיאבקות הנודע, דייב מלצר, סיפר שג'ריקו צפוי לשוב לליגת ההיאבקות הפופולארית בעולם בתחילת שנת 2018, דבר אשר מעיד שהקרב של Y2J ב-NJPW יהיה חד פעמי. מלצר טוען שאלוף ה-WWE בעבר עשוי לקחת חלק ב-RAW ב-22 בינואר שתציין 25 שנים לשידור הבכורה של התכנית האדומה של הארגון. הכוונה של WWE היא לנצל את הבאז שיהיה סביב הקרב המדובר.



בנוסף, בניגוד לטענות במהלך השבוע החולף שב-WWE לא ידעו על הקרב המתוכנן של ג'ריקו מול אומגה ב"רסל-קינגדום 12", ב-PWInsider מדווחים ש-Y2J קיבל את אישור הארגון לפני שחתם רשמית על החוזה לקרב.


אומנם ג'ריקו לא חתום כרגע על חוזה ב-WWE, אך המתאבק הוותיק נמצא ביחסים חמים עם בעלי הארגון – וינס מקמהון וספק אם יעשה צעד כזה ללא ברכתו של היו"ר. ב-9 בנובמבר, ארבעה ימים לאחר הכרזת הקרב מול אומגה, ג'ריקו חגג יום הולדת ומקמהון בירך את המתאבק הוותיק דרך חשבון הטוויטר הרשמי שלו: "יום הולדת שמח לאיש שאחראי על 'הרשימה של ג'ריקו' ". 

Happy birthday to the curator of #TheListOfJericho, @IAmJericho! pic.twitter.com/dqE5QqTRqe

— Vince McMahon (@VinceMcMahon) November 9, 2017

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי