פרסום ראשון: בני הרצליה במשא ומתן מתקדם עם גיא פניני

גיא פניני
גיא פניני | אודי ציטיאט

הפורוורד ששוחרר ממכבי ת"א ועל מועמדותו לקבוצה מהשרון פורסם לראשונה בספורט1, קיבל הצעה מהאקסית ואף הבטחה לסרט הקפטן. משעור יעשה את הדרך ההפוכה

(גודל טקסט)

אחרי שעזב רק אתמול (שבת) את מכבי תל אביב, נראה כי גיא פניני מצא את תחנתו הבאה בקריירה. קפטן הצהובים לשעבר נמצא בעיצומו של משא ומתן מתקדם עם בני הרצליה ובקבוצה מהשרון אופטימיים בנוגע להגעתו. כפי שפורסם כאן באתר לראשונה, פניני ששיחק בעבר בקבוצה מהשרון, היה מבוקש בהרצליה בטרם שוחרר מהצהובים וכעת ראשי הקבוצה פתחו איתו במשא ומתן מזורז ואף הציעו לו גם את סרט הקפטן במסגרת המגעים על מנת לשכנעו להגיע לאולם היובל.

פניני רשם העונה את עונתו הגרועה בקריירה במסגרת היורוליג כשקלע 2.6 נקודות בלבד ב-27.7 אחוזים ל-3. בליגה דווקא חל שיפור מסוים גם בדקות וגם בנקודות לעומת העונה שעברה, אבל בשלבי הסיום של העונה התרומה שלו פחתה והוא איבד עם הקבוצה אליפות נוספת. פניני, ששיחק בתחילת הקריירה שלו בקבוצה מהשרון, עבר גם בהפועל ירושלים וזכה עמה בשני גביעי מדינה. עם מכבי תל אביב יש לקפטן זכייה ביורוליג בשנת 2014, שלוש אליפויות ושמונה גביעי מדינה.

מי שיעשה את הדרך ההפוכה בין הקבוצות הוא כארם משעור שקרוב לחתימה במכבי. למרות דרישות כספיות גבוהות מצידוהמוערכות בכ-350 אלף דולר לעונה, במכבי האמינו כי משעור יחתום בסופו של דבר בקבוצה וכעת הם קרובים להשגת העסקה. במסגרת ההסכם, שכרו של משעור צפוי לעמוד על 270 אלף דולר בעונה הראשונה, אך בשנים הבאות שכרו יעלה.


פניני ומשעור, יחליפו כיוון? (ערן לוף)

משעור (25, 1.98) רשם העונה קפיצת מדרגה משמעותית כשהעמיד בעונה הסדירה ממוצעים של 14.5 נקודות, 10.3 ריבאונדים (ראשון בליגה), 1.5 חטיפות ו-1.2 אסיסטים. בפלייאוף מול הצהובים הוא רשם ירידה ביכולת ועמד על 11.3 נקודות, 7.7 ריבאונדים ו-1.3 אסיסטים לאחר ששב מפציעה בכתף. בסיום העונה נבחר הפורוורד לישראלי המצטיין של הליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי