מדריד בהלם: "יום שבת השחור של ריאל". ראמוס השיב אש

סרחיו ראמוס
סרחיו ראמוס | Gettyimages

התקשורת הספרדית המומה מההפסד המשפיל, שהיה גם הראשון של סולארי, 3:0 באייבר. קורטואה: "זו לא הרמה שאנחנו אמורים להציג". וראן: "א עמדנו נכון". המאמן: "חטפנו מהלומה". הבלם התייחס לחשיפת 'פוטבול ליקס'

קבוצות: אייבר
(גודל טקסט)
התקשורת הספרדית בהלם מהתבוסה המשפילה של ריאל מדריד 3:0 באייבר. דווקא אחרי שקיבל מהנהלת הבלאנקוס חוזה ל-3 שנים, סנטיאגו סולארי נוצח במשחקו הראשון כמאמן הקבוע וסידר ליריבה הצנועה מתחתית הטבלה ניצחון ראשון אי פעם על הקבוצה מהבירה בליגה.


"ריאל מדריד הובכה באיפרואה", נכתב ב"מארקה". ההפסד קיבל את הכינוי "שבת השחורה של ריאל מדריד" על משקל יום שישי השחור של נובמבר שצוין ברחבי העולם עם מכירות בהנחות. אחרי 13 מחזורים בליגה הספרדית, הבלאנקוס כבר עם חמישה הפסדים, 19 שערי חובה ו-51% הצלחה בלבד.


16 – Only Huesca (19) have conceded more goals away than Real Madrid in LaLiga this season (16). Facilities. pic.twitter.com/MmMYfQZcC4

— OptaJose (@OptaJose) November 24, 2018


סולארי, שהפסיד לראשונה אחרי ארבעה ניצחונות, סיכם: "לא כך רצינו לשחק, אך נצטרך לעבוד קשה ולשוב למסלול במהרה. ברכות לאייבר, שהציגה משחק מעולה וניצחה בצדק. חטפנו מהלומה, נצטרך לעשות חושבים ולשפר את מה שלא עבד. שום דבר לא הלך לנו. זה היה המשחק הגרוע ביותר מאז שאני כאן".


סרחיו ראמוס, שתפס את מירב תשומת הלב ביממה האחרונה, הגיב לחשיפה של פוטבול ליקס: "מעולם לא עברתי על אף אחד מהחוקים במהלך קריירת המשחק שלי. המפרסמים יצטרכו להתמודד עם הצוות המשפטי שלי. שמעתי על כך כבר לפני כחודש וחצי ואני לא חושש. מנסים לפגוע בתדמית שלי, אפעל בהתאם".



טיבו קורטואה, שזוכה לביקורות רבות על יכולתו, אמר בסיום: "אייבר הייתה יותר אגרסיבית מאיתנו וזה כל ההבדל. זו לא הרמה שריאל מדריד אמורה להציג. זה אף פעם לא כיף להוציא שניים או שלושה כדורים מהרשת, אנחנו חייבים להשתפר ולהגן עם 11 שחקנים".



מזלו שהמינוי כבר קבוע. סולארי (Gettyimages)


רפאל וראן: "הבעיה היא של כל הקבוצה. אייבר שיחקה חזק, היתה ראשונה לכל כדור והיה לנו מאוד קשה. זה הפסד מכאיב מאוד. לא עמדנו נכון על המגרש, לא הרגשנו בנוח במשחק ולא הצלחנו ליישם את הסגנון שלנו. מעכשיו צריך להיות מאוחדים ולתת את המקסימום כבר במשחק הבא מול רומא".


מאמנה של אייבר חוסה מנדיליבר שרשם ניצחון שני בקריירה שלו כמאמן על ריאל מדריד כשהראשון היה לפני עשר שנים בדיוק אמר: "היינו יכולים לנצח אפילו בהפרש גדול יותר. היינו לנו כבר משחקים גדולים מזה, אבל לנצח את ריאל מדריד זה תמיד נותן לך המון כקבוצה. שיחקנו מושלם וזה נדיר שריאל מדריד לא כובשת". על מארק קוקורייה שהגיע מברצלונה ב' לאייבר והרס את ריאל מדריד עם בישולים וכדורגל מעולה: "הוא לא מהיר, לא חזק, אבל הוא הוא שחקן חכם שלא שיחק עד כה הרבה. הוא ילד מוכשר". 


Eibar have beaten Real Madrid in LaLiga for the first time in their history; keeping their first clean sheet against them.

LLLLDLLLW

Not a great start to Solari's permanent tenure. pic.twitter.com/23yRX7V4vM

— Squawka Football (@Squawka) November 24, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי