הרים ידיים? מוראטי: "מסי לא יעזוב את ברצלונה"

ליאו מסי
ליאו מסי | David Ramos/Getty Images

נשיא הנראזורי לשעבר שהיה בטוח מהאפשרות לצרף את הכוכב, הודה: "הוא חלום של כולם אך לא מעבר". על לאוטרו: "הכל תלוי בו. קראתי שהוא קיבל הצעות שקשה לסרב להן". וגם: ראקיטיץ' במסר - "לא פוסל עזיבה"

קבוצות: אינטר ברצלונה
(גודל טקסט)

לאורך החודש האחרון היה נראה שאינטר רוצה להרעיד את הכדורגל העולמי ומנסה לצרף לשורותיה את קפטן ברצלונה, ליאו מסי. מי שעמד מאחורי הדברים הוא בעיקר נשיא המועדון לשעבר, מאסימו מוראטי, שסיפק מספר הצהרות מלאות ביטחון בנושא. אתמול (שני), האיטלקי כבר דיבר אחר והכיר במציאות.

 
מוראטי אמר: "מסי הוא החלום הגדול של כולם. גם היום הוא הטוב בעולם, אבל הוא לא יעזוב את ברצלונה". מעבר לכך, האיטלקי שאמר החודש כי הוא מסכים לוותר על לאוטרו מרטינס – רק אם מסי יהיה זה שיחליפו – נשמע לא בטוח לגבי הישארותו של החלוץ. "הכל תלוי במה שלאוטרו רוצה לעשות. קראתי שברצלונה הגישה לו כמה הצעות מופרכות שקשה לומר להן לא".
 
 
עוד בברצלונה, הקבוצה חזרה לאימונים בקבוצות של עשרה שחקנים מה שהביא לשמחה גדולה בעיקר אצל איבן ראקיטיץ'. הקשר הקרואטי התראיין הלילה לתוכנית רדיו בספרד וסיפר: "היה מיוחד לחזור לאימונים בקבוצות, שוב הרגשתי כמו כדורגלן. יש לי כבוד למצב אבל ציפינו לזה". מעבר לכך הוא סיפר שקיבל מחמאות על מצבו הפיזי: "אמרו לי 'איבן, השתנית'. אני מרגיש טוב יותר פיזית מאשר אחרי הקיץ'".

 
 
הקשר שוב התייחס לעתידו: "הייתי רוצה שמישהו במועדון יגיד רשמית: 'איבן ראקיטיץ' נשאר', וישים סוף לשמועות. הנשיא ברתומיאו לא אמר לי כלום. הוא מחר הוא יתקשר אליי", אמר בהומור. עוד הוסיף: "כשחותמים על חוזה, הרעיון הוא להגשים אותו. אני רוצה לשחק אבל אני רגוע. רוצה להמשיך בבארסה אך מעולם לא סגרתי דלתות לשינוי גדול". ראקיטיץ' סיפר שהוא ומשפחתו ישובו להתגורר בסביליה במוקדם או במאוחר, כמעט בוודאות. 
 
 
ראקיטיץ' ציין כי יחסיו עם המאמן קיקה סטיין הם טובים. כשנשאל לגבי האמירות של טיבו קורטואה סיכם: "אני מכבד אותו. הוא פשוט אמר שהוא רוצה לחזור לשחק, כמו כולנו". כזכור, לפני הפגרה הכפויה ברצלונה חזרה למקום הראשון בספרד והיא מוליכה בפער שתי נקודות על ריאל מדריד. הקבוצה תקווה לזכות באליפות שלישית ברציפות.

ראקיטיץ'. שוב מרגיש כמו כדורגלן (JOSEP LAGO/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי