בית"ר מתכננת שינויים נוספים בסגל, גם בגזרת הישראלים

מלבד הזרים שעל המדף, ההערכה היא שעוד שני ישראלים לפחות יעזבו. לקראת הפגישה בין בניון וחוגג: הבעלים אמר למקורביו כי הוא רוצה למנות מאמן "צעיר" ומספר שמות עלו באוויר. עשרות אוהדים צפויים להגיע לאימון

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שישה משחקי ליגה רצופים שבית"ר ירושלים לא מצליחה לכבוש מול מכבי תל אביב. בשישה משחקים בלבד ספגה העונה מכבי תל אביב. הסטטיסטיקה הזאת הצליחה להחזיק מעמד גם אתמול, כשחניכיו של רוני לוי לא הצליחו להבקיע מול האלופה ואחרי חמש תוצאות תיקו רצופות בליגה, נכנעו לקבוצה של ולדימיר איביץ'. עוד שני משחקים נותרו לבית"ר ירושלים עד תום העונה: בשבת היא תארח את הפועל תל אביב ובשלישי את מכבי חיפה. "דווקא בחלקים מהמשחק הנעת הכדור הייתה טובה, אבל יש בעיה בשליש האחרון ליד השער – בעיקר חוסר ביטחון כי יש יכולות אישיות לחלק מהשחקנים. כבשנו יותר מכל קבוצה שמתחתינו, אבל אנחנו רחוקים מאוד מהמספרים של מכבי תל אביב ומכבי חיפה", אמרו בבירה. "חסר לנו את הגרוש לליגה, אם רק נחזור להבקיע נהיה קבוצה ברמה מאוד גבוהה. אולי צריך לעשות שינוי".

מאחורי הקלעים, ההערכה היא שבית"ר הולכת לקראת קיץ לא פשוט. חלק מהשחקנים הבכירים יעזבו, אבל דווקא בחלק ההתקפי ישנה ציפייה שהקבוצה תפרח. חזרת מיכאל אוחנה, יחד עם אלירן עטר, עידן ורד ואולי עוד חלוץ שיצטרף, אמורה לשנות את התמונה. כדי להשאיר את השחקנים הבכירים, חוגג מתכוון לקצץ. לא רק דן אייבינדר נמצא על הכוונת, אלא גם שחקנים נוספים. במועדון מצפים שחנן ממן יגלה שיפור ביכולת וגם ארבעה זרים נמצאים על המדף. במועדון היו רוצים לראות את ירדן שועה, אבל ממתינים למוצא פיו של חוגג שצריך לאשר בתוך עונת קיצוצים מהלך כזה. ההערכה היא שלפחות שני ישראלים מהסגל הנוכחי יעזבו.

אבל קודם כל, חוגג רוצה לסגור את נושא המאמן. בימים הקרובים תיערך שיחה בינו לבין יוסי בניון בנושא הזה. זו אינה שיחה ראשונה בעניין לוי, שכן הצדדים מקיימים כל הזמן שיחות בנוגע למאמן. חוגג לא רוצה להמשיך עם המאמן ומעדיף להגיע להסדר, אבל בניון תומך בהשארת לוי, שמחזיק בחוזה. בבית"ר מבינים ששחרור המאמן היא מכה כלכלית קשה למועדון – מעל מיליון שקל ברוטו, לא כולל מענקים נוספים. אתמול פרסמנו כי לוי כבר החליט שלא יוותר על החוזה שלו. אם חוגג יחליט להיפרד, לוי יודיע שעד שלא ימצא קבוצה אחרת הוא לא מתכוון לחתום על מסמך ויתור. בבית"ר יש עדיין מי שמאמין שבניון ישכנע את חוגג להשאירו. יחד עם זאת, מספר שמות כבר נמצאים על המדף. כזכור, משה חוגג החליט שלא למנות מאמן מנוסה שכבר זכה בתארים, אלא לתת את המושכות למאמן "צעיר" יותר בשוק. מלבד שי ברדה, שמוזכר ולא בפעם הראשונה, גם שמות כמו עמיר תורג'מן, ניסו אביטן ואפילו אופיר חיים הוזכרו.

ליוואי גרסיה סובל ממתיחה. אתמול התברר כי סיים את העונה והוא יעבור בדיקה כדי לשלול ממצאים אחרים, כמו קרע. 

רוני לוי | דני מרון

בנושא אחר, בעקבות ההפסד אתמול, אוהדי הקבוצה מארגון לה פמיליה מתכוונים להגיע מחר לאימון הבוקר של בית"ר במטרה למחות. על פי ההערכות עשרות אוהדים יגיעו לאימון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי