"אם איביץ' לא סגר בחו"ל, גולדהאר צריך לעשות הכל כדי להשאירו"

ולדימיר איביץ' ולדימיר איביץ' | דני מרון
ולדימיר איביץ' ולדימיר איביץ' | דני מרון
ולדימיר איביץ' ולדימיר איביץ' | דני מרון
ולדימיר איביץ' ולדימיר איביץ' | דני מרון
ולדימיר איביץ' ולדימיר איביץ' | דני מרון
ולדימיר איביץ' עם התואר שכה מגיע לו ולדימיר איביץ' עם התואר שכה מגיע לו | דני מרון

שחקני מכבי תל אביב במסר לבעלים. יונתן כהן, שמחפש קבוצה באירופה: "גלזר יכול הרבה יותר". אלמוג: "כל אימון משפיע, במיוחד אצל המאמן הזה". וגם: הזרים וחזרת בן חיים

(גודל טקסט)

עוד שני משחקים נותרו למכבי תל אביב כדי לסיים את העונה הזאת ללא הפסד. אתמול, כזכור, גברה הקבוצה 0:1 על בית"ר ירושלים משער של יונתן כהן, שכבש העונה 12 שערים ובישל עוד 11. ולדימיר איביץ' שמר אתמול חלק מהשחקנים לקראת המשחק בשבת נגד מכבי חיפה, כשביום שלישי מצפה לקבוצה שלו משחק חוץ נוסף מול הפועל באר שבע, שיינעל את העונה. אבל זה לא השיא היחיד שאיביץ' רוצה לשבור. שש נקודות בשני המשחקים הקרובים יובילו את מכבי תל אביב ל-90 נקודות – המספר הגבוה ביותר בתולדות המועדון. המאמן, אגב, הפסיד רק פעם אחת ב-70 משחקי ליגה עד היום.

למרות דבריו של איביץ' אתמול, במועדון היה מי שאמר שעושה רושם כי ההחלטה לגבי עתידו כבר התקבלה. "אם תשאל את השחקנים, ההרגשה הכללית היא שהוא לא נשאר. אבל כולם כאן אוהבים אותו ומקווים שיהיה שינוי ברגע האחרון", אמר אחד השחקנים אתמול. אחד השחקנים הוסיף: "אין שחקן או גורם במועדון חשוב ממנו כרגע. אם הוא לא סגור בקבוצה בחו"ל, גולדהאר חייב לעשות הכל כדי להשאיר אותו". השאלה המרכזית היא, כמובן, מה תהיה מסגרת התקציב ואיך ייראה הסגל בעונה הבאה.

טל בן חיים צפוי להיות אחד השחקנים הראשונים שיצטרפו, כפי שדיווחנו כאן לראשונה בחודש אפריל. למקורביו הובהר כי יקבל הצעה בהמשך ונראה כי המשא ומתן ייפתח מיד לאחר תום העונה בשבוע הבא. גם החלוץ הניגרי הצעיר ג'ורדן קאדירי נמצא ברשימת הרכש.

שחקני מכבי תל אביב. רוצים שאיביץ' ימשיך | דני מרון

ההערכה היא ששרן ייני, אייל גולסה ואיתי שכטר יישארו. אבי ריקן כבר הבטיח את הישארותו בעקבות סעיף בחוזה הקובע התחדשות אוטומטית במקרה של מספר משחקים מינימלי. שחקן העונה דן גלזר ויונתן כהן מכוונים גם הם לאירופה, אבל מכיוון שהם מחזיקים בחוזים – מכבי תל אביב לא תשחרר אותם בכל מחיר. ז'איר אמאדור מכוון לחו"ל, כנראה לספרד, ובמועדון רוצים שאנריק סאבוריט יישאר, אם כי גם הוא מכוון למועדון גדול. 

בסרטון: מכבי תל אביב מנצחת את בית"ר ירושלים

יונתן כהן אמר: "חבל שזה בלי הקהל שלנו. האווירה קצת 'חמוצה', אבל אני בטוח ששימחנו אותם בפלייאוף והם התרגשו בבית כמו שאנחנו התרגשנו". על דן גלזר הוסיף: "אני מתרגש בשבילו כאילו אני זכיתי, שנינו התחרינו על התואר ובאמת שלא היה אכפת לי מי יזכה. אנחנו מגיל שש יחד במכבי. קרוב ל-18 שנה שאנחנו משחקים ביחד, אני חושב שהוא יכול הרבה הרבה יותר. הוא שחקן מצוין. הוא גם בישל לי היום אז בכלל. אנחנו רעבים לעוד תארים".

איילון אלמוג אמר: "ההרגשה מדהימה, במיוחד כי זה מגיע אחרי תהליך של עבודה קשה כדי לקבל את המקום שלך בקבוצה. היו הרבה עליות וירידות ואני שמח שבסוף לקחתי אליפות עם הקבוצה המדהימה הזו. משחקים כאן השחקנים הכי טובים בארץ ובכל יום בשעה וחצי אימון צריך לתת את המקסימום, כי כל אימון משפיע, במיוחד אצל המאמן הזה. מה שאני לוקח מהעונה הזו זה שעם עבודה קשה וכוח רצון אפשר להשיג הכל. במהלך העונה הייתה תקופה שלא שיחקתי חודשיים, הרגשתי שהכל אבוד ואז נכנסתי כמחליך והבקעתי. הכל משתנה".

יונתן כהן. עונה גדולה | דני מרון

גלזר, שקיבל אתמול את תואר שחקן העונה של מנהלת הליגות, כתב הבוקר ברשתות החברתיות: "זהו רגע מאוד מרגש עבורי – אני משחק כדורגל במכבי תל אביב מגיל 6 ולא היה אימון ומשחק במהלך חיי שלא נתתי 100%. אני מאושר ורוצה להודות למשפחה המדהימה שלי שהייתה שם בשבילי מהרגע הראשון. בכל שעה, עודדו ודחפו אותי בכל מקום ובכל מזג אוויר, ולגאיה בת הזוג שלי שהצטרפה למסע לפני שנתיים. להיות משפחה של כדורגלן זה כלל לא פשוט כשלצד הרגעים השמחים יש לא מעט תקופות מאתגרות הכוללות פציעות או זמן בו אתה לא משחק. תמיד שאבתי את הכוח שלי מהם. בהזדמנות זו ברצוני להודות לכל מי שאימן אותי במהלך הדרך החל ממחלקת הנוער ובמיוחד לצוות האימון הנוכחי שתרם רבות לשיפור ביכולת שלי ונתן לי ביטחון מהרגע הראשון. תודה ענקית לכל חברי לקבוצה שבלעדיהם כל זה לא היה קורה. אני אוהב אתכם. אני שמח שהעבודה הקשה שלי לא נעלמה מעיני כל אלה שהצביעו עבורי ותואר זה רק מגביר אצלי את הרעב לכבוש פסגות נוספות בעתיד".

View this post on Instagram

Second in a row 💛🔥 שחקן העונה. זהו רגע מאוד מרגש עבורי – אני משחק כדורגל במכבי תל אביב מגיל 6 ולא היה אימון ומשחק במהלך חיי שלא נתתי 100%. אני מאושר ורוצה להודות למשפחה המדהימה שלי שהיו שם בשבילי מהרגע הראשון. בכל שעה, עודדו ודחפו אותי בכל מקום ובכל מזג אוויר ולגאיה בת הזוג שלי שהצטרפה למסע לפני שנתיים. להיות משפחה של כדורגלן זה כלל לא פשוט כשלצד הרגעים השמחים יש לא מעט תקופות מאתגרות הכוללות פציעות או זמן בו אתה לא משחק. תמיד שאבתי את הכח שלי מהם. בהזדמנות זו ברצוני להודות לכל מי שאימן אותי במהלך הדרך החל ממחלקת הנוער ובמיוחד לצוות האימון הנוכחי שתרם רבות לשיפור ביכולת שלי ונתן לי ביטחון מהרגע הראשון. תודה ענקית לכל חברי לקבוצה שבלעדיהם כל זה לא היה קורה. אני אוהב אתכם. אני שמח שהעבודה הקשה שלי לא נעלמה מעיני כל אלה שהצביעו עבורי ותואר זה רק מגביר אצלי את הרעב לכבוש פסגות נוספות בעתיד.

A post shared by Dan Glazer (@dan_glazer) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי