מסתמן: ארסנל תנסה להחתים את ברנדן רוג'רס בקיץ, ארטטה יגיע?

מיקל ארטטה
מיקל ארטטה | LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

על פי דיווחים באנגליה, מנג'ר לסטר הוא המועמד המועדף על התותחנים, שיגישו לו הצעה מפתה בסוף העונה. עוזר מאמן סיטי ימונה אם יסכים לחתום לחצי שנה, חבריו של פוצ'טינו יעצו לו לסרב

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסנל תפגוש היום (ראשון 15:50, שידור ישיר בספורט1) את נוריץ' במטרה לנצח אחרי שבעה משחקים בכל המסגרות, אבל הראש של השחקנים, הצוות המקצועי, ההנהלה והאוהדים עסוק בדבר אחר לגמרי: זהות המאמן הבא. על הקווים יעמוד פרדי ליונברג, כוכב העבר השוודי של הקבוצה שהיה עוזר המאמן של אמרי שפוטר בסוף השבוע האחרון, אך כל הסימנים מצביעים על כך שמדובר במשרה זמנית עבורו ושהתותחנים רוצים להביא מישהו קבוע.

התקשורת האנגלית, באופן טבעי, עסוקה אך ורק בספקולציות לגבי מי יגיע ללונדון וייקח את תפקיד הלא פשוט של להוציא את ארסנל מהבוץ. ב"דיילי סטאר" ממשיכים לטעון כי השם המבוקש ביותר במשרדים באמירויות הוא ברנדן רוג'רס, שמוליך את לסטר לעונה שמזכירה את האליפות של 2015/16. רוג'רס טען לפני שנים כי משרת החלומות שלו היא בארסנל, אך כיום הוא מרוצה בתור מנג'ר השועלים ולא צפוי לעזוב בקרוב. על פי העיתון, התותחנים יחכו עד סוף העונה ואז ינסו להציע לו חוזה שמן.

בינתיים, נראה כי המועמד המוביל הוא מיקל ארטטה. עוזרו של פפ במנצ'סטר סיטי סיים את הקריירה המקצוענית שלו כשחקן בארסנל ב-2016 אחרי חמש עונות במועדון, ועל פי "מירור" הוא האיש שארסנל רוצה כרגע. ארטטה כמעט הגיע לפני מינוי אמרי לתפקיד, אך המהלך סוכל על ידי מנהל הקבוצה איבן גאזידיס. השאלה היא, על פי הפרשנים בממלכה, האם הספרדי יסכים להגיע לתקופה קצרה.

רוג'רס. טוען שהוא מרוצה בלסטר (Clive Brunskill/Getty Images)
רוג'רס. טוען שהוא מרוצה בלסטר (Clive Brunskill/Getty Images)

אחת האופציות שהועלו במהלך סוף השבוע היא מאוריסיו פוצ'טינו, שפוטר מטוטנהאם שבוע לפני שאמרי פוטר מארסנל. ב"טלגרף" נכתב כי חבריו של הארגנטינאי ייעצו לו לא להסכים להצעה מהתותחנים, אם תגיע כזו, ושעדיף לו לחכות לג'וב טוב יותר. פוצ'טינו מועמד בינתיים גם למנצ'סטר יונייטד, אך אם ייקח תפקיד בפרמיירליג לפני סוף השנה הוא יאלץ לוותר על הפיצוי בסך 12.5 מיליון ליש"ט שקיבל מהתרנגולים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי