ביובנטוס משדרים ביטחון: "הכל תלוי בנו". ציון נמוך לרונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו
כריסטיאנו רונאלדו | MIGUEL MEDINA / Contributor

אחרי ה-0:2 על הבולוניה, שצימק את הפער ממילאן ומאינטר שמעדו, פירלו וקוודראדו התייחסו למירוץ האליפות והבהירו כי זה ברגליים שלהם. ב"טוטו ספורט" נתנו לכוכב הפורטוגלי 5.5, מקני הצעיר נבחר למצטיין

קבוצות: יובנטוס
(גודל טקסט)

רק לפני שבוע נראה היה שיובנטוס יצאה ממאבק האליפות אחרי הפסד כואב בסן סירו מול אינטר, אלא שאתמול (ראשון) הביאנקונרי גברו 0:2 על בולונה, ניצלו את המעידות של שתי המוליכות והפער ממילאן עומד כעת על שבע נקודות, כשלחבורה של אנדראה פירלו יש משחק ביד והכל שוב נראה פתוח מבחינתה.

אחרי שבשבוע שעבר היא זכתה בסופר קאפ האיטלקי על חשבון נאפולי, יובנטוס רשמה ניצחון שני ברציפות בכל המסגרות ומחרתיים (רביעי החל מ-21:40, ישיר בספורט3) היא תארח את ספאל ותקווה להעפיל לחצי גמר גביע האיטלקי, תואר בו היא לא הצליחה לזכות בשנתיים האחרונות.

במסיבת העיתונאים לאחר המשחק, פירלו התעקש שיובנטוס לא נואשת לצרף שחקן התקפה, כפי שנכתב בתקשורת: "אנחנו כן עוקבים אחרי המצב בשוק, אך זה ממש לא בראש סדר העדיפויות שלנו". על פאולו דיבאלה הפצוע: "יש לו בעיות בברך, אנחנו נדע להעריך את מצבו בימים הקרובים".

אנדראה פירלו
אנדראה פירלו | Claudio Villa / Stringer

פירלו התייחס לפער ממילאן המוליכה: "עלינו להתמקד רק בעצמנו, דרכנו תלויה במה שאנחנו עושים. גם מילאן וגם אינטר רוצות לזכות בתואר וזה נכון גם לגבי רומא ונאפולי, אני צופה שיהיה מאבק עד הסוף". המאמן התייחס לכך שהרוסונרי צירפו לאחרונה את מריו נדז'וקיץ: "הוא חלוץ נהדר והוא יוכיח את ערכו".

ב"טוטו ספורט" חילקו הבוקר ציונים לשחקני יובנטוס על ההופעה מול בולוניה. כריסטיאנו רונאלדו, שלא כבש או בישל, קיבל 5.5. "לא יום של תהילה מבחינתו. השחקנים לא הפעילו אותו, אך גם הוא לא עשה הרבה כדי להיות מעורב". ארתור, שכבש את שערו הראשון במדי הגברת הזקנה, קיבל 7 ואילו לשחקן המצטיין נבחר ווסטון מקני הצעיר שכבש את השער השני וזכה לציון 8.

חואן קוודראדו אמר: "זה ניצחון חשוב, כי הוא קירב אותנו לצמרת הגבוהה. כמו תמיד, הכל תלוי בנו. אנחנו נילחם עד הסוף ונשחק כל משחק כאילו הוא גמר". הקולומביאני התייחס למשחק הגביע מול ספאל ביום רביעי: "לא זכינו בתואר הזה כבר שנתיים, כך שיש לנו המון מוטיבציה. נתכונן למשחק בשיא הרצינות ונגיע אליו כדי לנצח ולהפעיל לחצי הגמר".

ווסטון מקני חוגג עם שחקני יובנטוס
ווסטון מקני חוגג עם שחקני יובנטוס | MIGUEL MEDINA / Contributor

קוודראדו סיכם: "זו בהחלט יובה אחרת ממה שהתרגלנו, כי יש הרבה שחקנים חדשים, הרבה שחקנים צעירים. אבל אני חושב שאנחנו אט אט עולים על הדרך הנכונה ועושים את מה שהמאמן רוצה מאיתנו על המגרש. לאט לאט אנחנו עושים את זה, אבל עלינו להמשיך ולהאמין במה שהמאמן אומר לנו, מה שבוודאי יעלה אותנו גבוה יותר ויגרום לנו להשתפר ולהתקדם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי