גווארדיולה: "אם יונייטד מסוגלת לנצח בטורינו, זה אומר הכל"

פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה | Gettyimages

מאמן מנצ'סטר סיטי דיבר לקראת הדרבי הגדול (ראשון 18:30, ספורט1): "יש להם כישרונות גדולים". התכולים רוצים לנקום על ההפסד 3:2 בעונה שעברה. עוד מחר: ארסנל - וולבס, צ'לסי - אברטון וליברפול - פולהאם

(גודל טקסט)
ארבעה משחקים של קבוצות הצמרת בפרמיירליג יתקיימו מחר (ראשון) במה שמכנים באנגליה "סופר סאנדיי". זה יתחיל עם ליברפול שתארח את פולהאם ויימשך בצ'לסי נגד אברטון, ארסנל שתארח את וולבס והדובדבן – הדרבי הגדול של מנצ'סטר.


ליברפול – פולהאם (14:00, שידור ישיר בספורט1)
ליברפול מקווה לחזור לנצח, אחרי התיקו 1:1 מול ארסנל בליגה שהוריד אותה למקום השלישי, וההפסד המפתיע באלופות לכוכב האדום בלגרד. בשבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות, ליברפול ניצחה רק ארבעה ונראה שהקבוצה נמצאת בבעיה. יורגן קלופ מקווה לניצחון על נועלת הטבלה, בה סלבישה יוקאנוביץ' חושש שיפוטר אם יפסיד משחק נוסף.


בליברפול יחזור רוברטו פירמינו להרכב אחרי שלא פתח נגד הכוכב האדום, וג'ורדן הנדרסון ונבי קייטה חוזרים לסגל אחרי פציעות. ג'רדאן שאקירי, שלא טס לסרביה, יעמוד לרשות קלופ. ב-1986 פולהאם שיחקה באנפילד והובסה 10:0, כשליברפול גם החמיצה פנדל. קלופ אמר: "לצערי יגידו שהצלחנו העונה רק אם נזכה באליפות, אבל יש לנו יריבות מאוד קשות. אחת זכתה באליפות לפני שנה (סיטי) והשנייה לפני שנתיים (צ'לסי). זה ג'וב קשה מאוד". קלופ גם אמר בקשר לפיירפליי הפיננסי כי אם סיטי עברה על החוקים היא צריכה להיענש בחומרה.


קלופ.
קלופ. "יגידו שהצלחנו רק אם נזכה באליפות" (Gettyimages)


קלופ מאוכזב מיכולתם של פאביניו וקייטה, שנרכשו כקשר הגנתי וקשר תוקף, ושניהם לא הראו עד כה יכולת גבוהה. המאמן הגרמני טוען שזה נובע מהתאקלמות איטית בליגה. בליברפול זקוקים לשניים מכיוון שאין בקישור שחקנים יוצרים.


צ'לסי – אברטון (16:15, שידור ישיר בספורט1)
צ'לסי חולמת על הפסד של מנצ'סטר סיטי או תיקו, כדי לעלות למקום הראשון או להשתוות אליה ובתנאי שתנצח את הטופיס. הבלוז שיחקו ביום חמישי, ולא קיבלו הרבה ימים להתאושש. אדן הזאר, ששיחק 62 דקות מול באטה בוריסוב בניצחון 0:1 בליגה האירופית צפוי לפתוח לראשונה מאז התיקו 2:2 נגד מנצ'סטר יונייטד ב-20 באוקטובר. ססק פברגאס החולה עדיין בספק. קורט זומה שמושאל לאברטון לא יוכל לשחק. אברטון ניצחה לאחרונה בברידג' ב-1994. הטופיס ניצחו את ברייטון במחזור האחרון 1:3, ויש להם שלושה ניצחונות בארבעת המשחקים האחרונים בפרמיירליג.


צ'לסי היא הקבוצה היחידה מכל חמשת הליגות הבכירות באירופה שלא נוצחה באף מסגרת העונה, ואם לא תפסיד מאורציו סארי יקבע שיא חדש עבור המועדון של 12 משחקים מתחילת העונה בליגה ללא הפסד. סארי שיבח את רוס בארקלי ואמר: "הוא הולך להיות שחקן חשוב לצ'לסי ולנבחרת אנגליה. הוא משתפר מאימון לאימון. בהשוואה לחודש הראשון שלי כמאמן, אני מופתע איך הוא התקדם". אוהדי אברטון צפויים לתת לו קבלת פנים קשה.


מנצ'סטר סיטי – מנצ'סטר יונייטד (18:30, שידור ישיר בספורט1)
סיטי רוצה לנקום במנצ'סטר יונייטד, שניצחה אותה 2:3 באיתיחאד בשנה שעברה, ומנעה ממנה זכייה מוקדמת באליפות. יונייטד מגיעה למשחק עם ניצחון ענק 1:2 על יובנטוס והיא נמצאת במומנטום נפלא, אבל מבחינת יכולת משחק ללא ספק סיטי הרבה יותר טובה. סרחיו אגוארו לא שיחק בניצחון על שחטאר ויחזור להרכב. רומלו לוקאקו יעבור מבחן כשירות. פפ גווארדיולה אמר: "ללא ספק יונייטד השתפרה. אם הם מסוגלים לנצח בטורינו, זה אומר הכל. יש להם כישרונות גדולים מהקישור ומעלה. נצטרך לרדת עמוק להגנה ולהימנע מלתת להם בעיטות חופשיות". בשמונת המשחקים האחרונים, סיטי ניצחה רק שניים.

.@MarcusRashford has discussed the season so far and outlined our targets for the rest of 2018/19… pic.twitter.com/sKECmzEE0A

— Manchester United (@ManUtd) 10 בנובמבר 2018


מרקוס ראשפורד דיבר על הדרבי נגד סיטי: "אלה המשחקים הכי צמודים, וגם אלה שאתה לומד מהם הכי הרבה. אתה עושה טעויות ולומד. הדרבי בשנה שעברה באיתיחד היה מדהים. ישבתי על הספסל והשתוקקתי לשחק. היינו מפוקסים בניצחון, אחרי שפיגרנו במחצית הראשונה. במחצית השנייה זה היה ניצחון מדהים. הרגשה נפלאה שאנחנו רוצים לשחזר".


ארסנל – וולבס (18:30, שידור ישיר בספורט2)
התותחנים הודיעו שהפציעה של דני וולבק משמעותית, אבל לא ברור עדיין כמה זמן ייעדר. גם סטפן ליכטשטיינר, שנפצע בליגה האירופית נגד ספורטינג ליסבון לא יוכל לשחק נגד הזאבים. אחרי ה-1:1 נגד ליברפול, ארסנל רוצה לחזור לנצח, אבל וולבס יכולה להיות משוכה לא קלה אם תשפר את משחקם. ב-19 המשחקים אחרונים של ארסנל בכל המסגרות נגד וולבס הם לא הפסידו. הניצחון האחרון של וולבס על התותחנים היה בהייבורי ב-1979.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי