היעד הבא של חזיזה והאם מיכה יגיע לב"ש? רונן קצב בראיון

דולב חזיזה | לירון מולדובן

סוכן השחקנים, שמייצג את כוכב מכבי חיפה וקשר אנורתוסיס, התראיין בתכנית הספורט של 103FM ואמר: "חזיזה? כל שחקן שואף לצאת לאירופה. מיכה? לא יכול לספר דברים כי הוא תחת חוזה"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

עונת 2020/21 בליגת העל היא ללא ספק אחת המסקרנות שהיו בשנים האחרונות. אנחנו ממש לא יודעים כרגע מי תהיה האלופה, מי יהיו היורדות, וצפויים לנו פלייאוף עליון ופלייאוף תחתון לוהטים. אבל נראה שלא רק העונה הזו רותחת, אלא גם הקיץ המתקרב אלינו. הפועל באר שבע, כידוע, מתעניינת בדור מיכה שעשוי לחזור לישראל בהעברת ענק, ודולב חזיזה, כוכב מכבי חיפה, מעורר עניין בחו"ל ועשוי להפוך לליגיונר. סוכנם של השניים, רונן קצב, התראיין היום (שני) בתכנית הספורט של 103FM ושפך מעט אור על העתיד של מיוצגיו.

האזינו לראיון

על מיכה והסטורי שפרסם אתמול, בו צפה במשחק של הפועל ב"ש מול בית"ר ירושלים: "הוא בסך הכל ראה משחק. אני לא חושב שבתחילת חודש מרץ צריך לדבר על מה יקרה בשנה הבאה. דור עסוק בעניינים שלו עם אנורתוסיס. ברור שאלונה ברקת תבוא בכל הכוח כדי לעשות את ב"ש הכי טובה שיש. דור חתום לשנתיים בקפריסין אז כרגע הוא שם. הוא צריך להתעסק בכדורגל. מה שהוא רוצה – נראה בסוף העונה ונחליט. אני לא יכול להגיד דברים כי הוא תחת חוזה, צריך לכבד את המקום שהוא נמצא בו ומתפרנס ממנו".

עתידו של חזיזה: "המשימה שלו כרגע זה לקחת אליפות עם מכבי חיפה ולעשות את זה הכי טוב שיש. יש לו חוזה לעוד שתי עונות חוץ מהעונה הזו. כל שחקן שואף לצאת החוצה כשהוא עושה עונות טובות, אבל אמרתי, זה לא הזמן להתעסק בזה. אנחנו חודשיים וחצי לפני סיום העונה וכרגע מתעסקים בכדורגל. אנחנו כרגע רק מנסים להריח לאן הולכת העונה הבאה הריח אומר שכל יום שעובר אנחנו מקווים שאנחנו מתקרבים לסוף תקופת הקורונה, גם בישראל וגם באירופה, וזה אולי ישנה את המצב הכלכלי בקבוצות. צריך לשבת ולחכות, לסיים את העונה ולראות מה עושים הלאה".

דור מיכה
דור מיכה | אנורתוסיס פמגוסטה

האם מכבי חיפה כפתה על חזיזה להודות במה שנכתב עליו באירועי הדרבי כדי להשיג עסקת טיעון, שכן לאחר מכן הוא פרסם פוסט בו טען שמוכן ללכת לפוליגרף: "זה מאוד פשוט, יש דו"ח שופט שקבע משהו שדולב לא חושב שהוא עשה אותו. כשאתה מגיע לבית הדין זה מילה שלך מול מילה של השופט ואנחנו מכירים את בתי הדין ויודעים בדרך כלל איך זה עובד. הפעולה הזו חסכה לו פשוט עוד משחק או שניים בחוץ. זה עניין פנימי של מכבי חיפה".

האם יהיה קל יותר לשדך לחזיזה קבוצה באירופה אם ישחק בנבחרת: "תמיד יותר קל להוציא החוצה שחקן נבחרת. הוא בסגל של הנבחרת וגם שיחק כמה דקות. עכשיו מתחיל קמפיין חדש ואני מקווה שהוא יהיה שמה. בואו נודה, קשה מאוד להיכנס להרכב של הנבחרת כשבהתקפה משחקים ערן זהבי, מואנס דאבור ומנור סולומון, אבל הוא יהיה שם ואני מקווה שהוא גם ישחק".

ערן זהבי, רונן קצב | אינסטגרם

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי