שטרלינג שוחרר ממעצר בית: "משוכנע שיחליטו שאני חף מפשע". מנכ"ל זמני מונה

המנכ"ל החשוד כי הטריד מינית, ממתין להחלטת הפרקליטות האם להגיש נגדו כתב אישום. "אני זקוק לשקט ולחופשה לי ולמשפחתי. ברביעי יקיים מסיבת עיתונאים, במקומו מונה רובי רגב, אקס הפועל ת"א, כפ"ס ואשקלון

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

מנכ"ל הפועל חיפה, אורן שטרלינג, שחשוד בפרשת המין החמורה בה לכאורה מתלוננת טענה כי הוא סחט אותה והטריד אותה מינית, יצא הבוקר (שלישי) ממעצר בית ולמעשה כעת ממתין להחלטת הפרקליטות האם יוגש נגדו כתב אישום. כזכור מתנדבת מהמועדון התלוננה כי שטרלינג גילה על כך שהיא קיימה יחסי מין עם שחקן נשוי מהקבוצה ואף איים לגלות זאת. כדי שלא יספר דבר, הוא דרש בתמורה כי המתלוננת תקיים עמו יחסי מין.

כידוע, המנכ"ל נחקר ואף נעצר לשלושה ימים בהם היה במעצר ואז הועבר למעצר בית שהסתיים הבוקר. בינתיים קיים שטרלינג התייעצות עם עורכי דינו וביום רביעי הקרוב יקיים מסיבת עיתונאים בצהריים בה ינסה להציג את הצד שלו בפרשה זו. שטרלינג, כזכור, הכחיש את המיוחס לו וטען שיש לו הוכחות לכך שהמתלוננת משקרת.

שטרלינג לא ייקח חלק פעיל במועדון במהלך החקירה, לאחר שהבעלים יואב כץ החליט להוציא אותו לחופשה. הבעלים המליץ לו לנפוש בארה"ב אך שטרלינג העדיף חופשה בישראל. כעת הוא הגיב: "זה צעד קטן בדרך הארוכה שנקלעתי אליה. אבל אני סבור ובטוח שהמערכת המשפטית אשר קיבלה לידיה את כל הראיות – תקבל החלטה חד משמעית שאני חף מפשע. כרגע אני זקוק לשקט ולחופשה לי ולמשפחתי לאחר התופת שעברתי".

בינתיים בהפועל חיפה מנסים להעלות הילוך בהכנות לעונה הבאה כץ, מינה את רובי רגב למנכ"ל זמני. האחרון כבר שימש בתפקיד דומה בעבר בהפועל כפר סבא, הפועל תל אביב ובעונה האחרונה גם בהפועל אשקלון מליגה א'. למעשה כץ מקווה כי רגב יידע לגבש תקציב וינהל שיחות עם שחקנים שונים בישראל בהם מעוניין המאמן אלישע לוי.

אורן שטרלינג | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי