שחקני מילאן יענדו סרטים שחורים לזכרו של קובי בראיינט

קובי בראיינט
קובי בראיינט | מילאן, האתר הרשמי

הרוסונרי יערכו טקס מרגש הערב נגד טוריניו (21:40 ספורט4) ודקת דומיה לזכרו של אוהד הקבוצה האגדי שנהרג בהתרסקות מסוק עם ביתו

(גודל טקסט)

למרות הסירוב של ההתאחדות האיטלקית בתחילה, מילאן תערוך הערב (שלישי, 21:40 בספורט1) טקס מרגש לזכרו של קובי בראיינט, ושחקני הקבוצה יענדו סרטים שחורים על ידם לכבוד שחקן הכדורסל האגדי שנהרג ביום ראשון, ה-26 לינואר 2020, בהתרסקות מסוק טראגית ביחד עם ביתו. ה'ממבה', שגדל באיטליה ידוע כאוהד ותיק של הרוסונרי ואף ביקר מספר פעמים באצטדיון הסן סירו. 

המילאניזם הכריזו על כך בטוויטר: "לאחר שהגענו להסכמה עם הליגה האיטלקית, אנחנו נלבש סרטים שחורים במשחק נגד טורינו לזכרו של קובי בראיינט, ביתו ג'יאנה ושבעת הקורבנות בהתרסקות המסוק. בנוסף, נערוך טקס זיכרון בסן סירו לפני פתיחת המשחק". הרוסונרי מתכננים להציג סרטון מרגש ולחלק כדורי כדורסל לפני המשחק.

קובי, שגדל עם אביו ג'ו באיטליה, ידוע כאוהד כדורגל באופן כללי, ומעריץ נלהב של מילאן, כפי שסיפר בראיונות בעבר: "גדלתי כאוהד גדול של מילאן. זאת הייתה הקבוצה שלי. מרקו ואן באסטן היה השחקן האהוב עליי, אהבתי את פרנק רייקארד, רוד חוליט ופאולו מאלדיני בדיוק נכנס לעניינים".

קובי בראיינט ז"ל, שיחק 20 שנה בלייקרס וזכה בחמש אליפויות, אבל את אהבתו למשחק הכדורסל פיתח באיטליה, אליה עבר כילד בגיל שש: "מסירות, חסימות, תנועה ללא כדור, זריקה, את כל הבסיס שלי למדתי באירופה". בראיינט סיפר ל-SLAM! בספטמבר האחרון. "אם היינו עושים משחק אימון, זה היה על מגרש שלם בלי כדרורים. זה היה הבסיס שלי להבנת משחק, וככה אני מלמד את המשחק היום" 

זוכרים את קובי בראיינט:
– פרידה מאגדה: המורשת שהשאיר אחריו קובי בראיינט תיזכר גם בעוד 100 שנים

– מותו של אדם: שרון דוידוביץ' נפרד מקובי בראיינט
– התרסקות המסוק של קובי בראיינט: הנספים האחרים

– לברון ספד לבראיינט: "אמשיך את המורשת שלך, ממבה לנצח"
– הדרבי של לוס אנג'לס נדחה: "ההחלטה נעשתה מתוך כבוד ללייקרס"


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי