ג'ורג': "כולם רצו להיות כמו קובי, הוא בנה את הסטייפלס סנטר"

סטייפלס סנטר
סטייפלס סנטר | Harry How/Getty Images

הקליפרס אירחו משחק ראשון באולם הביתי לראשונה מאז מותו הטראגי של ברייאנט ובו נערך טקס לזכרו. הפורוורד: "הוא היה ה'מייקל ג'ורדן' שלי, לקחתי ממנו כל כך הרבה דברים"

(גודל טקסט)

יממה לפני משחקה של לוס אנג'לס לייקרס נגד פורטלנד, לוס אנג'לס קליפרס אירחה בסטייפלס סנטר את סקרמנטו לראשונה מאז מותו הטראגי של קובי בראיינט ובו והמארחת רשמה תבוסה מפתיעה.

לפני ההתמודדות בקפלירס ערכו כבוד לסמל הגדול של היריבה העירונית בטקס בו לבשו חולצות מיוחדות על הלוגו 'KB24' ועם מספר 8 או 24 על הגב. "הדרך הכי טובה לכבד את קובי היא לנצח את המשחק. לא רק הלילה, אלא ללכת עד הסוף, זה מעכשיו המסע שלנו ואני חושב שהחברה שלנו מבינים את זה", אמר דוק ריברס לפני המשחק.

בנוסף הוקרן סרטון מיוחד על גבי טלוויזיות הענק בסטייפלס סנטר תחת הכיתוב "קובי וג'יג'י נוחו על משכבכם בשלום" ולאחר מכן פול ג'ורג' כינה את האולם כ'בית שבנה קובי בראיינט' ותיאר את הכוכב כשם נרדף לדרום קליפורניה כמו השמש.

פול ג'ורג' הוסיף: "בתור ילד שגדל בדרום קליפורניה, כל אחד היה רוצה להיות כמוהו. התחלתי לשחק כדורסל רק בגלל קובי. לקחתי ממנו כל כך הרבה דברים. הוא מאוד השפיע עלי. קובי היה ה'מייקל ג'ורדן' שלי".

זוכרים את קובי בראיינט:
– פרידה מאגדה: המורשת שהשאיר אחריו קובי בראיינט תיזכר גם בעוד 100 שנים

– מותו של אדם: שרון דוידוביץ' נפרד מקובי בראיינט
– התרסקות המסוק של קובי בראיינט: הנספים האחרים

– לברון ספד לבראיינט: "אמשיך את המורשת שלך, ממבה לנצח"
– הדרבי של לוס אנג'לס נדחה: "ההחלטה נעשתה מתוך כבוד ללייקרס"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי