אדם סילבר הודיע: פרס השחקן המצטיין של האולסטאר ייקרא ע"ש קובי בראיינט

קובי בראיינט
קובי בראיינט | Elsa/Getty Images

הקומישינר של ה-NBA הודיע על מחווה מרגשת לזכרו של ה'בלאק ממבה': "אחד שהטמיע את הרוח והחגיגה של האירוע הזה טוב יותר מכולם"

(גודל טקסט)

אדם סילבר, הקומישינר של ה-NBA הודיע הלילה (בין שבת לראשון) במסיבת העיתונאים המסורתית של סוף שבוע האולסטאר, הנערך השנה בשיקגו, על כך שפרס השחקן המצטיין של האולסטאר ייקרא על שמו של קובי בראיינט, שהלך בחודש שעבר לעולמו בגיל 41 בהתרסקות מסוק טראגית, ביחד עם ביתו בת ה-13, ג'יאנה ושבעה הרוגים נוספים.

בראיינט כזכור, נבחר ל-MVP של משחק האולסטאר ארבע פעמים (הכי הרבה יחד עם בוב פטיט). כבר מחר בלילה יוצג הפרס על שמו לראשונה בתום המשחק בין קבוצת יאניס לקבוצת לברון. ה'בלאק ממבה' ערך את הופעת הבכורה שלו בסופ"ש האולסטאר ב-1998 כשהיה רק בן 19, ועד היום הוא השחקן הצעיר ביותר שהשתתף במשחק הזה. הוא המשיך ונבחר 18 פעמים למשחק, שני בכל הזמנים רק לקארים עבדול ג'אבר. 


במסיבת העיתונאים אמר סילבר לאחר הצגת הפרס: "קובי בראיינט הוא שם נפרד ל-NBA אולסטאר, ואחד שהטמיע את הרוח והחגיגה של האירוע הזה טוב יותר מכולם. הוא תמיד נהנה מההזדמנות להתמודד מול הטובים ביותר, ולהופיע בבמה הגדולה מול מיליוני המעריצים מסביב לעולם".

בנוסף, סילבר הודיע שבסוף העונה הסדירה, כל בעלי הקבוצות יתכנסו וידונו בדרכים נוספות בהן ינציחו את זכרם של קובי בראיינט, ביתו ג'יאנה, שבעת הנספים בהתרסקות וגם את הקומישינר הקודם שהלך לעולמו לפני כמה חודשים, דיוויד סטרן האגדי.

פרט למחווה החדשה והמרגשת לזכרו של בראיינט, ייערכו מספר מחוות נוספות במשחק האולסטאר. שחקני הקבוצה של לברון ילבשו את המספר 2 לזכרה של ג'יאנה, ביתו של קובי, ושחקני הקבוצה של יאניס ילבשו את המספר 24 לזכרו של בראיינט בעצמו. במהלך המשחק, התוצאה תתאפס לאחר כל רבע, והמנצחת בסיום כל רבע תתרום 100 אלף דולרים לקרן הצדקה של קובי בראיינט, 'MAMBA Sports Foundation'. 


זוכרים את קובי בראיינט:
– פרידה מאגדה: המורשת שהשאיר אחריו קובי בראיינט תיזכר גם בעוד 100 שנים

– מותו של אדם: שרון דוידוביץ' נפרד מקובי בראיינט
– התרסקות המסוק של קובי בראיינט: הנספים האחרים

– לברון ספד לבראיינט: "אמשיך את המורשת שלך, ממבה לנצח"

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי