דיווח בברזיל: צ'יצ'י יעזוב אחרי הקופה, יחתום בליגה הסינית

צ'יצ'י
צ'יצ'י | Lucas Uebel/Getty Images

העיתונאי הבכיר ז'וקה קפורי טוען כי מאמן הסלסאו נמצא בסכסוך עם ההתאחדות ורוצה ללכת בעקבות עוזריו, בייג'ין גוואן מחכה עם הצעת ענק של כמעט 40 מיליון יורו לעונה. ההתאחדות הודיעה: הוא נשאר עד 2022

(גודל טקסט)

ברזיל קרובה מאוד להחזיר אליה את תואר הקופה אמריקה, תואר בו לא זכתה כבר 12 שנה – כל שעליה לעשות הוא לגבור על פרו בגמר שייערך ביום ראשון (22:40, שידור ישיר בערוץ ספורט1). הגיבור של הזכייה, אם תגיע, יהיה בלי ספק המאמן הלאומי צ'יצ'י. האיש שמנהיג את הנבחרת מאז 2016 הוא אחד האנשים המוערכים בברזיל ואם יצליח להניף את הגביע ירשום תואר ראשון בתפקיד.

אבל האם זה יהיה התואר האחרון שלו? דיווחים בברזיל מספרים היום (שישי) על כך שצ'יצ'י מתכוון לסיים את תפקידו מיד אחרי הקמפיין, בלי קשר לשאלה האם יזכה או לא. על פי התקשורת במדינה הדרום אמריקאית, צ'יצ'י נמצא בסכסוך עם ההתאחדות הברזילאית על ענייני משכורת, והוא גם מאוכזב מכך שאיבד את עוזרו סילביניו יחד עם עוד אנשים מהצוות המקצועי.

ההתאחדות עצמה, כמובן, מכחישה את הטענות וזמן קצר לאחר הפרסום הוציאה הודעה רשמית בה היא מבהירה כי צ'יצ'י יישאר בתפקידו עד סיום חוזהו, אחרי המונדיאל בקטאר ב-2022.

שחקני נבחרת ברזיל חוגגים את ההעפלה לגמר. המאמן יחגוג איתם זכייה? (Pedro Vilela/Getty Images)
שחקני נבחרת ברזיל חוגגים את ההעפלה לגמר. המאמן יחגוג איתם זכייה? (Pedro Vilela/Getty Images)

במקביל, דיווחים אחרים טוענים כי הסיבה האמיתית לעזיבתו – אם וכאשר – של צ'יצ'י מהתפקיד שלוש שנים לפני סיום החוזה, היא הצעה מכובדת מהליגה הסינית. על פי הדיווח, בייג'ין גוואן מהליגה הבכירה מתכננת להציע למאמן שכר מפלצתי של 37.8 מיליון יורו לעונה. אם אכן ייענה להצעה ויעבור למזרח, צ'יצ'י יהפוך למאמן עם השכר הגבוה ביותר בעולם.

גוואן נמצאת כרגע במקום השני בליגה הסינית, ורק לפני שבועיים גברה 2:3 על גוונאגז'ו R&F, קבוצתם של דיא סבע וערן זהבי (שכבש את שני השערים לזכות גוונאגז'ו במשחק). בקבוצה משחק הברזילאי רנאטו, אותו אימן צ'יצ'י בעבר בליגה הברזילאית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי