אחרי חודש בכלא בפרגוואי: כך נראה רונאלדיניו

רונאלדיניו
רונאלדיניו | מאור אלקסלסי

אגדת הכדורגל סופר כבר למעלה מ-30 ימים מאחורי סורג ובריח ובסרטון בו הציג את החיוך המפורסם שלו, שמקורביו סיפרו כי "נעלם" במאסר, הוא גם סיפק הצצה ללוק החדש שלו

(גודל טקסט)

כבר למעלה מחודש שאגדת הכדורגל רונאלדיניו נמצא מאחורי סורג ובריח בכלא בפרגוואי. כידוע, ביחד עם אחיו הם נעצרו עם דרכונים מזויפים ובחלוף הזמן כבר דווח כי החקירה מתמקדת באפשרות שהשניים הלבינו כספים עבור אנשי מאפיה מקומיים ולכן הגיעו למדינה מלכתחילה.

רונאלדיניו אמנם תועד מספר פעמים במהלך שהותו במאסר, בעיקר כששיחק כדורגל – תחילה פורסם כי הוא כבש חמישה שערים ובישל שישה שערים נוספים בניצחון 2:11 של קבוצתו ולאחר מכן פורסם שהוא הפסיד במשחק פוצ'יוולי לשני שוטרים שנמרצים את עונשם לאחר שרצחו ושדדו – אבל מקורביו של הברזילאי סיפרו לאחרונה כי "החיוך המפורסם שלו נעלם" בעקבות הקשיים להסתגל למציאות החדשה.

כעת, מי שהיה אלוף אירופה ואלוף עולם, כשבועיים לאחר שחגג את יום הולדתו ה-40 במאסר, תועד על ידי חברו החדש פבלו בסרטון שצילם למשפחתו: "שלום לכולם, שלום למשפחת מוראלס", אומר רונאלדיניו בספרדית בסרטון, "אני כאן עם החבר שלי, החלוץ שלי, פבלו. הוא משחק מצוין, אנחנו משחקים ביחד ונשחק שוב בקרוב". מעבר לכך, זו גם הייתה הזדמנות ראשונה לראות את רונאלדיניו אחרי חודש ימים בכלא ואפשר לראות שצמח זקן מפתיע!



רונאלדיניו עם החבר החדש פבלו (טוויטר)


כך הוא נראה כשנכנס למאסר (NORBERTO DUARTE/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי