חוגג יגיש הצעות לדראפיץ' וברדה. אזולאי בוחן אפשרויות

משה חוגג
משה חוגג | דני מרון

בבית"ר מפנטזים על שיתוף פעולה בין המאמנים: "רוצים לראות אותם יחד". החלוץ צפוי לעזוב בעקבות בניון ולוי: "יש חוסר ודאות", האסלביינק עשוי לפתוח הערב (20:00, ספורט4). הבעלים מנסה לשכנע את מלול וסנדרו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

שחקני בית"ר ירושלים מוטרדים מהמהלכים הבאים שמתכנן משה חוגג. הבעלים נשמע כעוס באסיפה הקצרה שערך אתמול, אבל הם מבינים שכעת, לאחר עזיבת רוני לוי ויוסי בניון, חלקם ימצא את עצמם מחוץ לקבוצה.

כפי שפורסם כאן ביום שישי, חוגג מתכנן לשחרר חלק מהשחקנים כבר בחלון הנוכחי: מלבד דן איינבינדר ואור זהבי, גם שלומי אזולאי ודיוגו ורדסקה נמצאים על המוקד. חוגג כעס שאזולאי ביקש העלאה בשכרו וזכה לגיבוי הצוות המקצועי, כשכעת עשויים בקבוצה לשלב את גלאופילו האסלביינק בהדרגה.

אחד השחקנים אמר אתמול: "זה לא סוד שיש כאן שחקנים רבים שעצובים שרוני ויוסי עזבו. יש חוסר ודאות בקבוצה, מרגישים את זה באווירה מסביב, זה לא יוצר תחושה נעימה. ברור לנו שחלק לא יהיה כאן".

שלומי אזולאי | דני מרון

שי ברדה נחשב עדיין למועמד המוביל בעוד סלובודאן דראפיץ' גם הוא בתמונה, אך לא ברור האם הצוות יגיע יחד משום ששניהם היו מעדיפים לעבוד לבד. יחד עם זאת, העובדה שמכבי נתניה מנהלת איתם משא ומתן מתקדם לשחרורם ותעניק להם פיצוי, תקל על האפשרות להחתימם. כך או כך אחרת, הבהיר גורם בבית"ר: "היינו רוצים לראות אותם יחד".

בנוסף להצעה שיקבלו ברדה ודראפיץ' השבוע, במועדון התייחסו גם למועמדים אחרים ואמרו כי בשלב זה מרקו בלבול נמצא בעדיפות משנית וייתכן שחוגג ישוחח גם איתו.

שי ברדה, סלובודאן דראפיץ'
שי ברדה, סלובודאן דראפיץ'. ילכו לבוררות? | אריאל שלום

במועדון עשויים לבטל את הקנס שהשיתו על השחקנים, מתוך הנחה שזה לא יעבור בשתיקה וייצר עוד סערה סביב המערכת שגם כך לא שקטה. חוגג עצמו מנסה לצרף קשר אחורי וקדמי לקבוצה. חלק מהמועמדים שהיו בתקופת לוי ובניון ירדו מהפרק ואחרים עדיין ברשימות. הקשר הברזילאי סנדרו, אקס טוטנהאם, כבר קיבל הצעה רשמית מהמועדון, אך לא ברור האם חוגג יצליח להחתים שחקן כזה מבחינה כלכלית, אחרי שכבר ניסה לגרום לו להגיע לארץ.

"כרגע הכיוון הוא להחתים שחקנים עם שכר של 6-10 אלפים יורו לחודש", אמר סוכן שחקנים שעובד עם המועדון. "לי אישית אין שחקנים כאלה, החלטתי לא להציע יותר שחקנים". בינתיים, חוגג מנסה לשכנע את דור מלול להצטרף והגיש לו הצעה משודרגת מתוך אמונה שיוכל לשדרג את הסגל, מאחר שהוא משחק במספר עמדות.

דור מלול
דור מלול | מאור אלקסלסי

חשיפת השיחה בין בניון לחוגג ביום שישי הפכה לשיחת היום בקרב השחקנים. חלק לא הופתע מדברי בניון בשיחה ("תעשה את שלך ואני אעשה את שלי"), רגע לפני שהתפטר. "זאת לא השנה הראשונה שלי בכדורגל", אמר אחד השחקנים. "אולי היה צריך להעריך את הקשר בין המנהל המקצועי למאמן קצת יותר".

איינבינדר לא הופתע מכך שלא נכלל בסגל למשחק הערב נגד הפועל חיפה (החל מ-20:00 בספורט4). שחקנים סיפרו כי הקשר נכנס לשיחה אצל יוסי מזרחי, בה התבשר שלא יהיה בסגל למשחק בגלל סיבות שאינן מקצועיות. "יוסי מאוד מעריך אותו, אבל אין לו ברירה, הוא לא יריב עם בעל הבית בשביל משחק אחד, לא ברור כמה זמן עוד יעמוד על הקווים", אמרו.

יוסי מזרחי
יוסי מזרחי | דני מרון

הרכב משוער: הרכב משוער: איתמר ניצן, שי קונסטנטין, דיוגו ורדסקה, אוראל דגני, אורן ביטון, עלי מוחמד, אופיר קריאף, חנן ממן, עידן ורד, אלירן עטר, גלאופילו האסלביינק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי