מרזל לספורט1: "בית"ר צריכה להישאר יהודית. מה השלב הבא? נמכור את הצבא והדגל?"

חמד בן ח'ליפה חותם על ההסכם עם משה חוגג | בית"ר ירושלים

ח"כ לשעבר ופעיל עוצמה יהודית, ברוך מרזל המזוהה עם הימין הרדיקלי, הגיב בחריפות לעסקה ההיסטורית בראיון מיוחד לספורט1: "אני לא מהמתנגדים שגויים ישחקו בבית"ר, אבל כבעלות? בפחות כסף לא היו מסכימים"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

תגובות מעורבות למכירת בית"ר ירושלים לשייח' חמד בן חאליפה. לצד התמיכה של רוב האוהדים, ח"כ לשעבר ופעיל עוצמה יהודית, ברוך מרזל, המזוהה עם הימין הרדיקלי, הגיב בחריפות. בשיחה עם ספורט1 אמר: "הפרדוקס הוא שלא התנגדתי לצ'צ'נים בבית"ר, כי אין לי בעיה עם נוצרי או מוסלמי. הבעיה היא שאין עניין למכור סמלים ולהכניס אותם לירושלים. לא הייתי עושה את זה ולא הייתי מוכר גם לסינים והיפנים".

עוד הוסיף: "בית"ר צריכה להישאר ישראלית, יהודית. אני לא מהמתנגדים שגויים ישחקו בבית"ר, אבל כבעלות? בפחות כסף לא היו מסכימים. אז כל העניין של בית"ר זה כסף? אולי נמכור להם את המדינה, הצבא, נשנה את הדגל בשביל מאה מיליארד שקל".

יום היסטורי בבית"ר ירושלים

העולם הערבי תוקף: "בית"ר ירושלים מועדון פשיסטי וגזעני"
עידן חדש בכדורגל הישראלי: עסקת בית"ר והאמירתים נחתמה רשמית
קונה קריפטו, תורם לעניים: הכירו את השייח' בן ח'ליפה
"בית"ר 50% טהורה לעד": ברשת הגיבו לעסקה ההיסטורית
לה פמיליה: "נמשיך במחאה", השרה רגב: "השקעה טובה"
ח"כ מהרשימה המשותפת: "בית"ר מוכרת את עצמה לערבים בשביל כסף"
טביב תוקף: "העסקה טובה לחוגג, לא לבית"ר ירושלים"
המתווך בעסקת בית"ר: "הקבוצה תדע להתמודד מול הטובות בעולם"
שעות לפני העסקה: גורמים בהפועל ת"א ניסו לפתות את השייח' בן ח'ליפה

לאחר מכן מרזל השווה את הירושלמים לקבוצת הכדורסל המובילה בישאל, מכבי ת"א:"אני לא בעייני הכדורגל, אבל אני מופתע. זאת הפכת כל העניין למסחר. הכל הפך לכסף. אין ערכים ואידיאולוגיה. בעצם זה נראה כמו מכבי תל אביב בכדורסל, שכירי חרב משחקים. אז אולי במקום נבחרת ישראל ונקנה שחקנים טובים וגמרנו. אם יש עניין לסמלים, אז הוא אבד. זה מבטא את ירידת הערך של הסמל, הדגל והכבוד הלאומי".

ברוך מרזל | אסתי דזיובוב-TPS

לסיכום אמר: "למכור את הקבוצה לשייח' כי יש לו כסף, אפשר להפריט את כל המדינה. לאן הגענו? אם יקנו שחקנים טובים מה שווה הניצחון?".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי