קונה קריפטו, תורם לעניים: הכירו את השייח' בן ח'ליפה

חמד בן ח'ליפה |

האיש החדש שנכנס לבית"ר הוא בנו של נשיא איחוד האמירויות, אב לארבעה, בעל תואר שני במנהל עסקים ויחסים בינ"ל ושותף לפרויקטים למען חלשים ורעבים. זה האיש שנכנס להשקעה בבירה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

זה באמת קרה. בית"ר ירושלים הודיעה היום (שני) רשמית על מכירת 50% מבעלות המועדון לשייח' חמד בן ח'ליפה, שנחשב לאחד האנשים המכובדים באיחוד האמירויות וחלק ממשפחת המלוכה. הוא התחייב להשקעה שתעמוד על למעלה מ-300 מיליון ש"ח בעשר השנים הקרובות, כולל החזר השקעת בעלים. אז מי הוא אותו שייח'?

השייח' חמד בן ח'ליפה, נשוי פלוס ארבעה, מייצג את אחת המשפחות העשירות באיחוד האמירויות. השייח' למד באוניברסיטת קליפורניה בארצות הברית ולו תואר שני במנהל עסקים ויחסים בינ"ל. הוא סיים את לימודיו בשנת 1993 באוניברסיטה. על פי חזונו, השייח' "מאמין בשיתוף פעולה עולמי באמצעות פרלמנט בינלאומי". בנוסף, הוא תומך בפרויקטים בתחום הבריאות. בין היתר, הוא משמש גם כיו"ר ומנכ"ל בכמה מפעלים מסחריים, תעשייתיים ופיננסיים.

יום היסטורי בבית"ר ירושלים

העולם הערבי תוקף: "בית"ר ירושלים מועדון פשיסטי וגזעני"
מרזל לספורט1: "בית"ר צריכה להישאר יהודית. מה השלב הבא? נמכור את הצבא והדגל?"
עידן חדש בכדורגל הישראלי: עסקת בית"ר והאמירתים נחתמה רשמית
"בית"ר 50% טהורה לעד": ברשת הגיבו לעסקה ההיסטורית
לה פמיליה: "נמשיך במחאה", השרה רגב: "השקעה טובה"
ח"כ מהרשימה המשותפת: "בית"ר מוכרת את עצמה לערבים בשביל כסף"
טביב תוקף: "העסקה טובה לחוגג, לא לבית"ר ירושלים"
המתווך בעסקת בית"ר: "הקבוצה תדע להתמודד מול הטובות בעולם"
שעות לפני העסקה: גורמים בהפועל ת"א ניסו לפתות את השייח' בן ח'ליפה

השייח' שותף לפרוייקטים הומניטריים רבים, עם דגש עם פרוייקטים בנושא אנרגיה וחינוך. בנוסף, הוא תורם לצדקה עבור הגנה על חסרי בית, דאגה לרעבים, עזרה לחסרי השכלה, עוסק בתחום רפואת חולים ולמידת קיפוחי החינוך והצלת פליטים שחייהם נחרבים ומדוכאים במלחמה.

חמד בן ח'ליפה חותם על ההסכם עם משה חוגג | בית"ר ירושלים

בן ח'ליפה הוא בנו של נשיא האיחוד, חליפה בן זייד. את הכסף הוא הצליח לצבור בזכות עסקי קריפטו – מטבעות דיגיטליים. על פי הערכות שונות, הונו מוערך ביותר מ-150 מיליארד דולר, כך שכניסה לבית"ר ירושלים היא לא מהווה מטרד עבורו וגם השקעת סכומים מינוריים יכולה להפוך את הקבוצה מעיר הבירה לאחת הקבוצות החזקות שנראו בכדורגל הישראלי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי