תזונה בבידוד: כך נאכל מתוק ונרד במשקל

תזונה בבידוד
תזונה בבידוד | shutterstock

רוב תושבי ישראל נמצאים בבידוד עקב נגיף הקורונה ומחפשים להעסיק את עצמם (או יותר נכון את הפה שלהם) במטבח. הנה כמה דרכים לאכול אוכל מתוק, טעים ואפילו לרדת במשקל

(גודל טקסט)
אז נכון, אנחנו בבית, כבר לא זוכרים איזה יום היום, כל בוקר מרגיש כמו שבת והעיסוק באוכל נהיה לעיסוק המרכזי שלנו ביום. מה עושים? הפתרונות לפניכם
 
 
1. סדר יום קבוע
כאשר היום שלנו לא מסודר, אנו מרגישים כאילו אנחנו בחופשה והכל מותר – אז זהו שלא! חשוב להפנים שהמצב הנוכחי עלול להימשך זמן רב ולכן ככל שנקבל את העובדה הזאת שזאת הולכת להיות השגרה שלנו בזמן הקרוב אנו נקיים שגרת יום מסודרת, גם מבחינת עבודה וגם מבחינת אימונים ותזונה. הכינו לעצמכם את כמות האימונים שתרצו לעשות בשבוע, הרחיקו את החטיפים מכם ומלאו את המקרר בירקות, פירות וכמה שיותר אוכל טבעי ולא מעובד.
 
 
2. משקאות זהו סוד הקסם!
פעמים רבות, לרוב כשאנחנו נמצאים בחוסר מעש, אנו חושבים שאנו רעבים, אך הדבר לא תמיד כך. על מנת להימנע ממצב כזה אנו נדאג להרוות את עצמנו בנוזלים, הרבה מים במהלך היום, סודה קרה עם לימון ונענע, תה עם ג'ינג'ר וחליטות צמחים למערכת החיסונית שלנו וגם קפה קר / חם אשר יתרום לנו לתחושת השובע.
3. עכשיו זה הזמן לבישול בריא וטעים!
העולם מבין שכדי לאכול אוכל שהוא טעים זה לא בהכרח קיים רק במאפי בצק עתירי מרגרינה וחמאה, כיום יש מגוון עצום של מתכוני בריאות שיכולים להיות כל כך טעימים ואפילו מתוקים ומלאי חלבון. לכן, נצלו את התקופה הקרובה כדי להכין אוכל בריא וטעים כמו: מוקפץ ירקות עם בשר / עוף / טופו, ניתן להכין מרקים טעימים וקלים להכנה.
 
 
4. מסתבר שנשנושים הם בכלל בריאים!
אז נכון, אנחנו מכירים את כל חטיפי הצ'יפס עתירי השומן והנתרן שאפשר לחסל ב-3 דקות אך יש המון נשנושים סופר טעימים שהם בכלל בריאים. הנה כמה אופציות לנשנושים שנוכל לחסל מול הנטפליקס: פולי אדממה, פופקורן מגרעיני תירס בסיר, פיצה מוצרלה מבצק ברוקולי, סלט פירות מתוק וגם שייקים חלבון.
 
 
5. נכנס בידוד, נכנס אלכוהול
מי מאתנו לא אוהב להתרפק על הספה בסוף היום מול סדרה או סרט וליהנות מהנשנושים הבריאים שהכנו לצד משקה אלכוהול. האלכוהול הוא האויב השקט, נראה תמים אך עמוס בקלוריות, לכן אנו נתרחק מהבירות והוודקה ונתמקד ביין. אפשר לשתות יין לבן, אך מומלץ יותר לשתות יין אדום וליהנות מ- 1-2 כוסות יין. למשקיעים ביננו ניתן להכין סנגרייה חמה, לבשל כ- 15 דקות על אש נמוכה יין אדום עם כף דבש וכמה חתיכות תפוז, תפוח, אגס וקינמון.
 
 
שמרו על סדר יום קבוע ותתארגנו על מוצרי גלם בריאים, כך תרגישו טוב יותר בימי הבידוד הקרובים ותוכלו להתקרב עוד טיפה לעבר המטרה שלכם, בריאות לצד גוף חטוב ואסטטי. לעוד כתבות בריאות, כושר וגם אימון ביתי היכנסו עכשיו לוואן בודי – אתר הכושר של ישראל >>
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי