בשבת: קרב אדומות בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים

תמיר בלאט
תמיר בלאט | אודי ציטיאט

החבורה של אריאל בית הלחמי תנסה לנצל את דחיפת הקהל הביתי כדי להתאושש מההפסד לחולון במחזור הפתיחה של הליגה, הקבוצה מהבירה תחפש ניצחון שני ברציפות. במשחק המוקדם, באר שבע תארח את מכבי ראשון לציון

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגת העל בכדורסל יגיעו לשיאו מחר (שבת) עם המפגש בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים, שיתקיים בדרייב אין. עוד לפני כן, הפועל באר שבע תנסה להתאושש מהתבוסה לגלבוע/גליל במחזור הראשון במשחק נגד מכבי ראשון לציון, שפתחה עונה בהפסד ביתי למכבי תל אביב.

הפועל תל אביב – הפועל ירושלים (21:05)
קבוצתו של אריאל בית הלחמי התחילה את העונה ברגל שמאל, עם הפסד 89:75 להפועל חולון שהשאיר הרבה מאוד מקום לשיפור. המאמן היה מוטרד מהיעדר רוח הלחימה אצל שחקניו ובמשחק הליגה הראשון לעיני הקהל הביתי, הוא ירצה לראות מהם קודם כל הגנה חזקה ואגרסיבית, בהתאם לסגל שנבנה הקיץ בצד האדום של תל אביב.

מנגד, מחזיקת הגביע מגיעה במומנטום מצוין אחרי הזכייה בגביע ווינר והניצחון על נס ציונה בפתיחת העונה, שני משחקים שבהם היא הציגה משחק התקפה יעיל, קבוצתי ויפה לעין. עודד קטש יקווה לאסוף ניצחון נוסף במגרש קשה, לפני שהירושלמים יתחילו את דרכם בליגת האלופות של פיב"א ביום רביעי הקרוב.

הפועל ירושלים תנסה להמשיך במומנטום. עידן זלמנסון (אודי ציטיאט)
הפועל ירושלים תנסה להמשיך במומנטום. עידן זלמנסון (אודי ציטיאט)

הפועל באר שבע – מכבי ראשון לציון (19:10)
הקבוצה מבירת הנגב הובסה ב-27 הפרש בגן נר ביום שני האחרון והיא תנסה לצאת מההלם באולמה הביתי. בעונה שעברה, הדרומיים הובילו את הליגה בשלשות למשחק עם 10.9 וגם הפגינו קשיחות עם ממוצע העבירות הגבוה ביותר – 22.8, אך במחזור הראשון של העונה הם קלעו רק שש פעמים מחוץ לקשת וביצעו 16 עבירות בלבד, מה שאפשר לגלבוע/גליל לקלוע 62 נקודות בצבע, כך שבאר שבע תרצה להראות שיפור בשני הפרמטרים הללו.

הכתומים ינסו להתאושש ממסכת הפסדים בהפרש גבוה שספגו לאחרונה – 88:55 נגד פרומיתאס היוונית ביורוקאפ, 81:66 נגד מכבי תל אביב בליגה ו-77:96 מול וירטוס בולוניה, שוב במסגרת האירופית. ג'ורדן סווינג יחזור עם הקבוצה מעיר היין להיכל הקונכייה ויפגוש את האקסית, שבמדיה קלע 15.3 נקודות למשחק בעונה הסדירה אשתקד.

גיא גודס. ראשל
גיא גודס. ראשל"צ רוצה לקטוע את רצף ההפסדים (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי