נס ציונה התקרבה לפלייאוף, ניצחון דרמטי לב"ש על אילת

הכתומים עשו צעד נוסף להבטחת המקום עם 97:99 דרמטי על אשדוד. החבורה של רמי הדר חזרה מפיגור דו ספרתי ל-84:88 על אריק אלפסי וחניכיו, שרשמו הפסד רביעי ברציפות

(גודל טקסט)

המחזור ה-28 בליגת ווינר סל נמשך היום (שישי) עם שלושה משחקים במסגרת הבית התחתון. עירוני נס ציונה התקרבה לפלייאוף עם 97:99 דרמטי על מכבי אשדוד והפועל באר שבע גברה בחוץ 84:88 על הפועל אילת, שרשמה הפסד רביעי ברציפות ואיבדה סיכוי להשתלב בין שמונות האחרונות. כמו כן, הפועל גלבוע/גליל השיגה 80:81 דרמטי על מכבי חיפה.

עירוני נס ציונה – מכבי אשדוד 97:99

זה הלך הכי קשה שאפשר, אבל בתום מותחן גדול בלב המושבה, עירוני נס ציונה יכולה לשחרר חיוך קטן. החבורה של נדב זילברשטיין האריכה את רצף הניצחונות שלה לשלושה עם 97:99 דרמטי מאוד על מכבי אשדוד ועשתה צעד גדול לעבר הופעה נוספת בפלייאוף העליון.

לא פחות משישה שחקים בכתום קלעו בספרות כפולות: לינדל וויגינטו וקמרון אוליבר (20 נקודות כ"א), ג'יי.פי טוקוטו (18), ליאור קררה (13), רביב לימונד (11) ורייבונטה רייס (11). מעל כולם היה טוקוטו, שתרם גם 15 ריבאונדים ו-11 אסיסטים והשלים טריפל-דאבל מפלצתי.

הפועל אילת – הפועל באר שבע 88:84

מחזור אחד לסיום העונה הרגילה, הפועל באר שבע עדיין לא מוותרת על הכרטיס לרבע גמר הפלייאוף. האדומים של רמי הדר השלימו סוויפ עונתי על הפועל אילת עם ניצחון חוץ 84:88, במהלכו חזרו מפיגור דו ספרתי, ושמרו על סיכוייהם להשתחל לשמינייה הראשונה.

מנגד, הפועל אילת הרימה ידיים. הקבוצה הכי דרומית בארץ נוצחה בפעם הרביעית ברציפות ואיבדה סיכוי להשתלב בפלייאוף העליון. ג'ורדן קרוליין (17 נקודות), מילטון דויל (16), רפי מנקו (15) ודבון סקוט (13) קלעו בספרות כפולות, אך אף שחקן מלבדם לא הופיע והחבורה של אריק אלפסי יכולה להאשים רק את עצמה.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי