להיפרד בטעם טוב: מכבי חיפה מתארחת בהרצליה למחזור סיום העונה

רומן סורקין | לילך וייס

בשישי: הירוקים, שירדו לליגת המשנה, יתארחו באולם היובל לאחר ששברו שיא מועדון בניצחון על נהריה. המארחת רוצה לנצח בבית בפעם התשיעית ברציפות את הקבוצה מהכרמל, ולקטוע רצף של שישה הפסדי בית רצופים

(גודל טקסט)

זה היה יכול להיות משחק על עונה שלמה, שהיה קובע מי תרד יחד עם עירוני נהריה לליגת המשנה, אך לאור התוצאות הקודמות בבית התחתון, זה יהיה משחק בו מכבי חיפה תנסה להיפרד מליגת העל ברגל ימין. הקבוצה של עמית בן דוד, מהמקום ה-12 בטבלה, תתארח מחר (שישי, 14:30) באולם היובל אצל בני הרצליה, שמדורגת מקום מעליה בטבלה.

בני הרצליה הבטיחה באופן סופי את ההישארות בליגה עם 87:98 גדול בחוץ על עירוני נס ציונה, שקטע לאלופת היורופקאפ רצף של עשרה ניצחונות רצופים בכל המסגרות. באותו משחק, קוטי קלארק כיכב עם טריפל דאבל של 23 נקודות, 15 ריבאונדים ו-10 אסיסטים, בעוד מקס היידגר צלף 26. המאמן, שרון דרוקר, סיפר על היידגר כי הוא ככל הנראה יחזור למכבי תל אביב בתום עונת ההשאלה, ובקבוצה יקוו לחתום את העונה הקשה בקטיעת רצף של שישה הפסדים רצופים בבית.

אמנם היא כבר השלימה עם הירידה, אך מכבי חיפה רשמה במשחקה הקודם את ניצחונה הראשון בבית התחתון, עם 84:105 על עירוני נהריה. נגד האחרונה בטבלה, הירוקים הורידו 60 ריבאונדים, שזהו שיא מועדון למשחק נטול הארכות. בנוסף, הם קלעו 67 נקודות במחצית הראשונה – הכי הרבה שלהם מאז עונת 1986/87. בשמנות המפגשים האחרונים בליגה הבכירה בין הקבוצות באולם היובל, האורחים חזרו לכרמל בידיים ריקות. הניצחון האחרון הגיע בנובמבר 2013, אז אצל הירוקים כיכבו דונטה סמית' ומורן רוט. במצבם הנוכחי, במכבי חיפה בהחלט היו רוצים לחזור לימים ההם.

קוטי קלארק | דני מרון
מייקל בריסקר | לילך וייס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי