"מלאת חרדות": הווידוי המרגש של אשתו של אלי דסה, שנמצאת לבד ברוסיה

בזמן שבעלה עם נבחרת ישראל, היא נשארה עם התינוקת וכתבה: "ידעתי שאני הולכת להיות בסיטואציה הזו כבר כמה חודשים ולא הפסקתי לחשוב על זה, אבל אני מוכיחה לעצמי שאני מסוגלת להכל"

(גודל טקסט)

בזמן שנבחרת ישראל שוב התכנסה לקראת עוד משימה חשובה וכולם מחזיקים לה אצבעות, חלק מנשות השחקנים נשארות לבד, כל אחת בביתה, אבל הן תומכות ומחויבות למשימה במאת האחוזים. קחו לדוגמא את ירדן דסה, אשתו מעוררת השראה של מגן דינמו מוסקבה, אלי דסה.

הסטורי שהעלתה ירדן דסה | מסך, אינסטגרם

"לילה שלישי מאז שאלי נסע לנבחרת ובכנות אני מוכנה להעביר גם עוד 10 לילות כאלו רק כדי שנעלה ליורו. הלוואי אלוהים שזה יהיה שווה את זה", כתבה אשת הכדורגלן בפני אלפי העוקבים בחשבון האינסטגרם שלה. ירדן הוסיפה על ההתמודדות הלא פשוטה שהיא חווה כאשר בעלה מגוייס למשימה הלאומית: "כמה כוח יש באישה, ידעתי שאני הולכת להיות בסיטואציה הזאת כבר כמה חודשים ולא הפסקתי לחשוב על זה. מלאת חרדות אבל אני כמו תמיד מוכיחה לעצמי שאני מסוגלת להכל".

מי צריך גברים? | מסך, אינסטגרם

"לבד ברוסיה עם תינוקת", הבהירה החצי השני של קפטן הנבחרת, שעושה הכל על מנת לאפשר לו להתרכז במשימות המקצועיות בראש שקט, גם כשזה לא פשוט בכלל. ירדן סיימה את הווידוי הכנה שלה בהומור כשפירסמה תמונה שלהם על הקיר לצד מיטת תינוק וכתבה: "ואפילו… תליתי תמונה על הקיר, פירקתי את המיטה הישנה של קיילה, מי צריך גברים?".

הלוואי שזה ישתלם ושנבחרת ישראל תעלה סוף סוף לטורניר גדול.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי