עומר דמארי גמר את העונה, הפועל ת"א רוצה את בן בסט

עומר דמארי
עומר דמארי | עדי אבישי

החלוץ יעבור ניתוח ביום שני וצפוי להיעדר לפחות למשך שישה חודשים. צפוי לשוב בהדרגה ולהיות כשיר לפתיחת העונה הבאה. האדומים נחושים לצרף במקומו את שחקן הפועל באר שבע, כשגם ממן על הכוונת

(גודל טקסט)

מכה נוספת להפועל תל אביב. הקבוצה הודיעה היום שבשל פגיעה בסחוס הברך, יעבור עומר דמארי פרוצדורה כירורגית ביום שני וצפוי להיעדר מהמגרשים לפחות למשך שישה חודשים, כשמשמעות הדבר היא שסיים את העונה כשלמעשה החשש שליווה את הקבוצה כבר לאחר המשחקים הראשונים התאמת. עוד נמסר מהמועדון האדום שהחלוץ צפוי לשוב בהדרגה ולהיות כשיר לפתיחת העונה הבאה.

בהפועל תל אביב טענו שוב ושוב כי החלוץ שהביא המאמן קובי רפואה וכבש רק שני שערים העונה מיעט להבקיע רק בשל הפציעה, ולכן באו מצידו גם המון החמצות שחלוץ ברמתו אמור היה להבקיע בקלות. השחקן פתח במשחק הליגה האחרון נגד הפועל חדרה שהסתיים ב-1:1, אך הוחלף במחצית ברועי זיקרי לאחר שנפצע. קפטן האדומים הוא בעל השכר הגבוה ביותר במועדון, שעומד על 200 אלף דולר לעונה.

מאחורי הקלעים נרקם מהלך מול הפועל באר שבע בו אמורים להגיע למתחם חודורוב הקשר חנן ממן והחלוץ עדן בן בסט תמורתו של הבלם אדי גוטליב שהוחלט להחזירו לאימונים ללא עונש כהכנה למכירתו. גם ניב זריהן נמצא בתוכניות של המאמן אופיר חיים אבל החלוץ כבר הובטח עוד קודם למ.ס. אשדוד. בקבוצה ייפרדו בשבוע הבא מפדרו גלבאן שיפסיק להגיע לאימוני הקבוצה וגם מפייסל מוליץ', כך שיהיה אפשר לצרף שניים או שלושה שחקני חיזוק זרים במקומם.


יחזור לעונה הבאה? דמארי (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי