אכזבה בבני יהודה: "ההתקפה שלנו לא דומה לשנה שעברה"

עמית זנטי
עמית זנטי | אודי ציטיאט

בשכונה לא אהבו את התיקו 0:0 השני ברציפות, הפעם נגד מכבי נתניה: "אין ספק שיש בעיה בחלק הקדמי". אז'ובל: "יש תחושה של פספוס. השתלבתי כאן מצוין". בקבוצה לא מרוצים מבלומפילד ונשקלת חזרה למושבה בעונה הבאה

קבוצות: בני יהודה
(גודל טקסט)

בבני יהודה הגיבו באכזבה רבה על המשחק אתמול (ראשון) נגד מכבי נתניה בבלומפילד, שנגמר בתיקו 0:0. זה היה התיקו המאופס השני ברציפות של הזהובים, שלא מצליחים להבקיע ולהוציא לפועל הזדמנויות הבקעה אליהן מגיעה הקבוצה במשחקים. "אין ספק שיש לנו בעיה בחלק הקדמי", אמר שחקן בקבוצה, "ההתקפה שלנו לא מזכירה את ההתקפה מהעונה שעברה ואחת הבעיות הגדולות היא שאין פרגון בין השחקנים בחלק הקדמי. נהיה חייבים להשתפר בקטע הזה, כי בעונה שעברה זו היתה אחת החוליות הכי חזקות שלנו".

הזהובים שיחקו את שלושת מחזורי הפתיחה של הליגה בבלומפילד, ואחד הדברים שמסתמנים בשלב זה הוא שהאצטדיון המחודש נראה רחוק מלהיות בית עבור הקבוצה, בעיקר כשלא מגיע הרבה קהל כפי שקרה במשחק אמש ובמשחק הראשון נגד קריית שמונה.

בנוסף לכך, עד כה לא נחתם הסכם השכירות בין הנהלת הקבוצה ובין הנהלת האצטדיון, וזאת בשל מחלוקות כספיות עבור השירותים הנלווים לאצטדיון עצמו כגון מערך האבטחה המתוגבר, הפעלת הקייטרינג ביציע הכבוד ועוד. במועדון כבר התקבלה החלטה עקרונית שבעונה הבאה לא תשחק הקבוצה בבלומפילד, ותנסה לשוב ולארח באצטדיון המושבה בו שיחקה בשלוש העונות האחרונות כשבלומפילד היה בשיפוצים. אתמול, לדוגמא, יציע הכבוד היה סגור ולא הופעלו שירותי אירוח עבור מוזמני המשחק, שהתרכזו ביציע הזהב הקטן ולא בתא הכבוד הגדול באצטדיון. בנוסף, קיימת מחלוקת גדולה על מספר אנשי האבטחה שנדרשים לתפעול האצטדיון ובשל גודלו צריכה בני יהודה להוציא כסף רב, גם במשחקים שאינם מושכי קהל כמו אתמול.

אז'ובל.
אז'ובל. "ברגע ששמעתי שבני יהודה רוצה אותי, לא היתה לי התלבטות" (אודי ציטיאט)

בחלק המקצועי ינסו בקבוצה לצרף עוד שחקן חיזוק ואפילו שניים בימים שנותרו עד סגירת חלון ההעברות, כאשר שני הנבחנים שהתאמנו בשבוע שעבר עם הקבוצה, עומאר ג'וב ולמה מאבידי, לא הרשימו ושוחררו.

"אני חושב שעמדנו טוב, גם בהגנה וגם בהתקפה, ידענו ללחוץ ועשינו את מה שתרגלנו, אבל בצורה קצת פחות חדה", אמר החלוץ בן אז'ובל, שרשם הופעת בכורה בהרכב. "אנחנו מרגישים תחושה של פספוס, כי המטרה שלנו היא לנצח כל משחק. אנחנו כבר מסתכלים קדימה לנס ציונה וננסה להביא משם שלוש נקודות".

ההשתלבות שלו בקבוצה: "באופן אישי זה רק המשחק השני שלי עם הקבוצה והמשחק הראשון בו אני פותח, אז חסר לי קצת את האוויר והחדות, אבל אני אעבוד קשה בשביל זה כדי להיות חד יותר בפעולות האחרונות. השתלבתי מצוין כאן ולא סתם בחרתי בבני יהודה, כי כל שנה שחקנים מתקדמים ויוצאים מפה והמטרה שלי היא בסופו של דבר להבקיע גולים ולהגיע כמה שיותר רחוק עם הקבוצה. ברגע ששמעתי שבני יהודה רוצה אותי, לא היתה לי בכלל התלבטות ורציתי לעשות את כל המאמצים כדי להגיע לפה, ואני שמח שאני כאן".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי