גולוברט עדיין לא התנצל: "לא מדובר בטיפוס רגיל, עוף מוזר"

רומן גולוברט
רומן גולוברט | אודי ציטיאט

הבלם הספרדי שוחח עם חבריו ובכל זאת צפוי לחזור בו בוועדת המשמעת. בצ'יראי התנצל וחזר לאימונים. אולסק לחבריו: "לא ירקתי על מישהו ולא אעשה זאת, זרקו לי הערות סקסיסטיות". המאמנים ניסו לעודד את השחקנים

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

לאחר ההפסד המאכזב להפועל חדרה, במכבי נתניה עדיין מנסים להרגיע את המערכת בתקווה לצאת מהמשבר הקשה שפקד את הקבוצה. הסוגיה שעדיין מעסיקה יותר מכל, היא האירוע באימון שנערך ביום שישי ממנו הוצאו הבלם רומן גולוברט והחלוץ פאטוס בצ'יראי, שסירבו להשתמש בצ'יפ ה-GPS. במועדון הבהירו כבר לאחר המשחק כי הם דורשים התנצלות מהשניים כתנאי להחזרתם לעניינים.

מי שכבר חזר בו הוא החלוץ המונטנגרי, ששב לאימונים אתמול וצפוי להיכלל בסגל לקראת המשחק מול מ.ס אשדוד (שבת ב-19:15, ישיר בספורט3). בניגוד לבצ'יראי, גולוברט טרם התנצל ושחקנים בקבוצה שוחחו איתו וניסו לשכנעו לחזור בו, כאשר ההערכות הן שהוא אכן יתנצל בוועדת המשמעת שתיערך לו מחר (שלישי). "רומן הוא עוף מוזר, הוא לא טיפוס רגיל, גם בהתנהלות", הודו בקבוצה.

הקשר ניקו אולסק, שספג קללות מהאוהדים בעת שיצא מהמגרש ביום שבת, דחה את טענות חלק מהאוהדים שירק עליהם בתגובה לגידופים כלפיו. "זרקו לי הערות סקסיסטיות כלפי חברה שלי שהייתה לידי, זה היה מגעיל. אבל להגיד שאני ירקתי על מישהו? אני אף פעם לא עשיתי דבר כזה וגם לא אעשה", הסביר הקשר בשיחות עם חבריו.

אתמול, באימון השחרור, ערכו צוות המאמנים אסיפה עם חניכיהם, בה ניסו לעודד אותם למרות ההפסד. סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה ביקשו מהם להסתכל בצורה חיובית על המצב ועל הרצון והמוטיבציה שהפגינו במהלך המשחק.


צפוי לשוב לסגל נגד אשדוד. פאטוס בצ'יראי (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי