גולסה כשיר, איביץ' יפתח עם אותו הרכב נגד בית"ר ירושלים

אייל גולסה
אייל גולסה | דני מרון

הקשר שהוחלף נגד מכבי חיפה בשל התכווצויות בשריר, ערך אימונים מלאים וימשיך ב-11 של מכבי ת"א. במועדון סירבו להתייחס לפרסומים סביב אמאדור ויונתן כהן. צפי ל-24 אלף אוהדים בסמי עופר

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב, תערוך הערב (ראשון) את האימון המסכם, לקראת המשחק בו תארח מחר (שני, 20:15) את בית"ר ירושלים באצטדיון סמי עופר. כזכור ספגה הקבוצה עונש רדיוס בבית הדין המשמעתי, בשל אירועי הדרבי ומחר כאמור ינדדו אוהדי הקבוצה, צפונה לחיפה, בפעם השנייה בתוך שבוע. לספורט1 נודע שהצהובים ישלמו 80 אלף שקלים, עבור דמי השימוש באצטדיון החיפאי והסכום כולל גם שימוש בכל החניונים במתחם האצטדיון, שמוקצים הפעם למי שמחזיק בתו חניה למשחקי הבית בבלומפילד. במועדון מצפים לכ-24 אלף צופים שיגיעו צפונה, למרות עונש הרדיוס והכעס של האוהדים.

האלופה רוצה להמשיך במומנטום החיובי, אחרי שלושת ניצחונות הליגה הרצופים ובעיקר אחרי ה-3:4 הגדול במשחק נגד מכבי חיפה במחזור שעבר. אמש צימקו הירוקים את הפער בטבלה לשלוש נקודות בלבד ובמכבי תל אביב דיברו על חשיבות המשחק, גם כדי לחזור לפער של שש נקודות, אך גם כדי להרחיק סופית את בית"ר ממאבק האליפות.

הקשר אייל גולסה, שהוחלף במשחק נגד חיפה בשל התכווצויות בשריר הרגל, ערך בסוף השבוע אימונים מלאים והוא כשיר לגמרי. גולסה צפוי לפתוח יחד עם דן גלזר ואבי ריקן במשולש הקישור, כאשר המאמן ולדימיר איביץ', צפוי לשמור על הרכב זהה, בפעם הרביעית ברציפות. יונתן כהן ועומר אצילי, שנמצאים בכושר יוצא מהכלל, יפתחו יחד עם איתי שכטר בחלק הקדמי.


ימשיך עם אותו הרכב. ולדימיר איביץ' (מאור אלקסלסי)

במועדון נערכים לקראת שינויים בסגל, עם פתיחת חלון ההעברות של חודש ינואר. מי שנמצא בראש רשימת המועמדים, הוא חלוץ הפועל רעננה קייס גאנם, ומאחורי הקלעים כבר נערכו שיחות ראשוניות, עם הבעלים של רעננה אשר אלון. כפי שפורסם בספורט1, עלתה אופציה לטרייד בין המועדונים, כאשר מתן חוזז עשוי לעשות את הדרך ההפוכה לרעננה, לאחר שניסו אביטן הביע את רצונו לצרף אותו לקבוצתו.

במכבי סירבו להתייחס באופן רשמי הן לפרסומים בתקשורת בספרד, בנוגע לבלם ז'איר אמאדור שמבוקש על ידי סרגוסה והן לפרסום בתקשורת הסקוטית בנוגע להתעניינות של סלטיק ביונתן כהן. אמאדור חתום לעוד עונה וחצי ובמועדון אין שום כוונה לשחררו, למרות הפרסומים בספרד, על כך שאשתו לא מעוניינת להישאר לגור בישראל. אותם דברים אמורים גם בנוגע ליונתן כהן, שמחזיק בחוזה עד סוף עונת 2023/24 ולראשי המועדון אין כוונה לשחררו, לפחות עד תום העונה הנוכחית. האופציה היחידה לדון בשחרורו של הקשר, תהיה במידה ותגיע הצעה רשמית, בסכום שיהיה קשה לסרב לו, כאשר בשיחות סגורות דובר על תג מחיר של 5 מיליון יורו.

מי שצפוי להמשיך ולהיעדר בתקופה הקרובה, הוא הקשר הסרבי אורוש ניקוליץ', שמתקשה להתאושש מהפציעה בברכו ועל פי גורמים המעורים בפרטים, גם הזריקות שקיבל אצל דוקטור קוגאט בברצלונה, לא עזרו להחלמה.

הרכב משוער: דניאל טננבאום, אנדרה ג'ראלדש, איתן טיבי, ז'איר אמאדור, אנריק סבוריט, דן גלזר, אייל גולסה, אבי ריקן, עומר אצילי, יונתן כהן, איתי שכטר.


במכבי תל אביב סירבו להתייחס לדיווחים על ז'איר אמאדור (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי