כרגע: 4,500 אוהדי מכבי ת"א יוכלו להיכנס נגד הפועל חיפה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | מאור אלקסלסי

האלופה ממתינה בדריכות לעדכונים מהמנהלת וממשרד הבריאות בכל הנוגע לכמות הקהל, שכן ההנחיות עשויות להשתנות בהתאם להתפשטות הנגיף והמשחק עשוי להתקיים בדלתיים סגורות

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

במכבי תל אביב ממתינים בדריכות לעדכונים מהמנהלת וממשרד הבריאות בכל הנוגע לכמות הקהל שתורשה להיכנס למשחק נגד הפועל חיפה בבלומפילד (שבת החל מ-19:20, שידור ישיר בספורט3). מבחינת ראשי המועדון, כל האופציות פתוחות כרגע ועדין לא נקבע שום דבר קונקרטי, שכן ההנחיות עשויות להשתנות מדי יום בהתאם להתפשטות נגיף הקורונה בישראל והחלטות משרד הבריאות בנדון.

אחרי שביום שישי שעבר ניתן אישור להכניס כ-20 אלף צופים, בכפוף להכנת תכנית חלוקה והפרדה בין גושים באצטדיון, התקבלה אתמול (שני) החלטה שכל תכניות החלוקה מוקפאות ונכון לרגע זה האישור הוא להתקהלות של 5,000 איש בלבד, וזה כולל גם את אנשי הביטחון, עובדי האצטדיון, עיתונאים וכל גורם אחר מלבד האוהדים, כך שנכון לרגע זה ועד לבשורות שייצאו מדיון הערכת המצב שיערך בשעות הקרובות, כ-4,500 אוהדים בלבד יוכלו להגיע למשחק. במכבי תל אביב מדגישים שעד כה לא הוחלט מי מבין 22 אלף המנויים ומחזיקי חבילת הפלייאוף יהיו אלו שיורשו להגיע והכל יהיה בכפוף להחלטות ולהנחיות שתתקבלנה.

גם אם זה אומר לשחק עד תום העונה בדלתיים סגורות, במנהלת הליגה כבר הודיעו לקבוצות שהמחזור הקרוב יערך בכל מצב, כך שראשי מכבי תל אביב נערכים לכל התרחישים האפשריים ובקריית שלום מבינים שנגיף הקורונה והשלכותיו יביאו נזק כלכלי לא קטן בכל הנוגע להכנסות ממשחקי הפלייאוף העליון. במועדון העבירו לשחקנים את ההנחיות של משרד הבריאות, בכל הנוגע להתנהלות תחת חשש מהידבקות וכמובן הובהר לכולם על כך שאסור בשלב זה לעזוב את המדינה.


אוהדי מכבי תל אביב (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי