טום רוזנטל הוצע לכפ"ס, כוכב הליגה הפלסטינית הצטרף

אימאן חרבט
אימאן חרבט | הפועל כפר סבא, רשמי

בנו של רוני רוזנטל עשוי לחזק את הקבוצה של אופיר חיים, הקשר ההתקפי אימאן חרבט חתם: "מודה על ההזדמנות". וגם: הירוקים עוקבים אחרי גיל יצחק, שלא נמצא בתוכניות של מכבי חיפה

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא לא הצליחה גם אתמול (שבת) להשיג נקודות ראשונות בגביע הטוטו לעונת 2019/20, בעקבות הפסד 1:0 במשחק החוץ נגד מכבי נתניה, אך לצד זאת בקבוצה יצאו שבעי רצון מהעובדה שהקבוצה הציגה כדורגל לא רע גם מול יריבה חזקה במגרשה הביתי. מרבית המחמאות הופנו בעיקר לשני הזרים: החלוץ בנג'מין קוקו שעשה חיים קשים לבלם נתניה רומן גולובארט במספר עימותים ולבלם סדיק אוטנדה. "נראינו לגמרי לא רע ואנחנו נהיה עוד יותר טובים", אמרו בכפ"ס. "אנחנו נתחזק במרכז המגרש. כרגע חסר לנו איזשהו מנהיג באמצע, אבל אנחנו נמצא אותו".

בינתיים, לספורט1 נודע כי בימים האחרונים הוצע למועדון הירוק שם מעניין, בדמותו של טום רוזנטל, בנו של רוני רוזנטל, מגדולי השחקנים בתולדות הכדורגל הישראלי. הצוות המקצועי ברשותו של אופיר חיים שוקל כעת את החתמתו של הקשר בן ה-22, אשר שיחק במחלקת הנוער של ווטפורד ויכול לאייש מגוון תפקידים בקישור.

בנוסף לרוזנטל, העולה החדשה הודיעה היום על שחקן חיזוק שעשוי לעשות את ההבדל עבורה: אימאן חרבט (26), הכוכב של הליגה הפלסטינית. הקשר ההתקפי חתם בקבוצה לשנתיים באמצעות סוכנו עידן קרן שאמר: "אימאן הוא בחור מדהים ושחקן מצוין. אני ספק שמדובר בכישרון יוצא דופן. שיהיה בהצלחה לשני הצדדים". תובע ההתאחדות ניר רשף החליט להעמיד את הקבוצה לדין על התנהגות בלתי הולמת של קהל האוהדים וקללות לעבר מאמן הפועל חדרה, אורי גוטמן, בתיקו 2:2 בן הקבוצות ביום רביעי האחרון.

חרבט אמר: "זו הזדמנות מרגשת ומיוחדת עבורי לשחק בליגת העל. אני מודה להפועל כפר סבא, חובת ההוכחה עליי ואעשה הכל כדי להצליח". חרבט שיחק בעבר במחלוקת הנוער של טוברוק וכן בקבוצת הנוער של קלוז' בשורותיה אף שיחק בבוגרים.

בנוגע לקישור, לירוי צעירי, שהצטרף לאימונים בסוף השבוע, צפוי לערוך עוד מספר אימונים, אך הכוונה היא להחתימו, כשהקשר נכח אמש במשחק. גם המגן אביב סולומון, ששיחק מול נתניה על תקן מבחן, בתוכניות וצפוי להצטרף, למרות שלא הבריק, אך בצוות המקצועי מאמינים בו ובטוחים שלאורך זמן הוא יוכל לחזק את הקבוצה.

למרות העובדה שבקבוצה הצהירו שהחלק ההתקפי די סגור, לספורט1 נודע שבמועדון מהשרון עוקבים אחרי ההתפתחויות בגזרת החלוץ גיל יצחק, שחתום במכבי חיפה, אך לא נמצא בתוכניות. אם יצחק יצטרף, הוא יאחד כוחות שוב עם המאמן אופיר חיים, שאימן אותו בעבר במדי מכבי שעריים בליגה הלאומית.


מהירוק של מכבי חיפה לירוק של כפ"ס? יצחק (מכבי חיפה, האתר הרשמי)

סאגה נוספת אשר מעסיקה את הקבוצה מהשרון היא הקשר הסנגלי בובאקר טראורה, אשר טופס שחרורו עדיין לא הגיע, ובקבוצה מקווים שכבר בימים הקרובים הם יוכלו לסיים את הסאגה ולשתפו במשחק מול הפועל חיפה ביום רביעי.

"התחלנו לא טוב במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה החזקנו יותר בכדור וכמעט הפכנו את המשחק" סיכם הקשר קווין ריינשטיין. "אנחנו יוצאים גם מרוצים וגם לא מרוצים. אף אחד לא מרוצה להיות בצד המפסיד, אבל נמשיך לעבוד קשה".

על מוכנות הקבוצה לליגת העל: "יש הבדל בין הליגה הלאומית לליגת העל. כל אחד רוצה לקחת את הצ'אנס גם כקבוצה. אני חושב שאנחנו נשתפר לאט לאט. אם הישארות בליגה היא הישג? ברור. אבל אנחנו מסתכלים על המשחק הבא. אנחנו נהיה מוכנים לליגה. יש לנו הרבה רצון להוכיח. כל שחקן רוצה להוכיח שהוא מסוגל לשחק בליגת העל ולעשות עונה טובה בהפועל כפ"ס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי