כפ"ס תעלה בהרכב חזק נגד קריית שמונה, טראורה ישחק?

אופיר חיים
אופיר חיים | אריאל שלום

למרות אובדן הסיכוי להעפיל לשלב הבא, במועדון רואים במשחק מחרהכנה לליגה וינסו להסדיר סופית עניינים טכניים כדי שהסנגלי יוכל לפתוח. חיים לא תרגל את ההרכב באימון המסכם, אך פדידה צפוי לחזור ל-11

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא תצא מחר (שני) לקריית שמונה, למשחק האחרון במסגרת שלב הבתים של גביע הטוטו. למרות העובדה כי המשחק לא ישנה לכפ"ס, שכבר לא תעפיל לשלב הבא, המאמן אופיר חיים רואה במשחק מחר כחזרה גנרלית לקראת פתיחת הליגה בעוד שבועיים.

המטרה של המאמן היא לעלות עם הרכב החזק ביותר העומד לרשותו, מתוך הבנה שהמשחק מחר יהווה הכנה לליגה. יהב אפריאט הפצוע ימשיך להיעדר ועשוי לחזור למשחקי הדירוג, כשגם בן מייזן, נירן רוטשטיין ונועם גמון עדיין פצועים.

בקבוצה מקווים שהקשר הסנגלי בובקר טראורה יוכל להשתתף מחר לראשונה, לאחר שכפי שפרסמנו שחרורו הוסדר מול קבוצתו האלבנית. במועדון מטפלים בעניינים טכניים נוספים שיבטיחו כי הוא יוכל לשחק סופית מחר.

עומר פדידה. יחזור לקישור (עדי אבישי)
עומר פדידה. יחזור לקישור (עדי אבישי)

חיים אמנם לא תירגל את ההרכב באימון המסכם, והסתפק במספר משחקונים, אך מסתמן שהוא לא יבצע יותר מדי שינויים בהרכב הפותח: חוליית ההגנה צפויה להישאר זהה, כשאיתמר ישראלי אמור לחזור לעמדת השוער, למרות שביעות הרצון מהשוער המחליף יגאל בקר ששיחק נגד הפועל חיפה ורשם משחק טוב. עומר פדידה, שלא פתח נגד הפועל חיפה וזכה למנוחה, צפוי לחזור לקישור, כשאם העניינים הטכניים של טראורה יסתדרו גם הוא יערוך הופעת בכורה בהרכב כבר במשחקו הראשון. מי שצפוי לשלם את המחיר הוא ריקארד ורנס, שבקבוצה עדיין נותנים לו זמן להשתלב למרות היכולת הפחות טובה שהפגין עד כה.

הרכב משוער: איתמר ישראלי, טום שלח, ג'ניה ברקמן, סודיק אטנדה, אביב סולומון, קווין ריינשטיין, דן עזריה, עומר פדידה, מחמוד יוסף, בובאקר טראורה (ריקארד ורנס) ובנג'מין קוקו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי