יניב קטן התרגש: "תודה שאתם אף פעם לא נותנים לי להרגיש לבד"

play יניב קטן, יעקב שחר
יניב קטן, יעקב שחר | צילום: ערן לוף
חג'ג' כיכב עם צמד, רפאלוב שוב נצץ, מכבי חיפה הביסה 1:5 את הפועל חדרה 03:42

כוכב העבר האגדי שיתף את השלטים שהניפו אוהדי מכבי חיפה לזכרה של אמו מרים: "תמיד אמרת לי שמכבי חיפה זה הבית, שאני והקהל זה לנצח. אמא, אני בטוח שאת גאה בהם שם למעלה. אני אוהב אותך"

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אוהדי מכבי חיפה ריגשו את יניב קטן במהלך הניצחון הגדול אתמול (ראשון) 1:5 על הפועל חדרה באצטדיון נתניה. "תודה שבראת את המלך. מרים קטן – 1956-2023", נכתב על גבי שני שלטים שהניף הקהל הירוק והוקדשו לזכרה של אמו של כדורגלן העבר האגדי של המועדון, שהלכה לעולמה בטרם עת בשבוע שעבר.

קטן שיתף את המחווה המרגשת של הקהל הירוק באינסטגרם וזכה לאלפי לייקים ומאות תגובות. שחקן העבר כתב לצד התמונה של האוהדים מניפים את השלטים: "אמא אהובה שלי, את גידלת אותי על אהבת מכבי, את לימדת אותי מה זה להיות נאמן למקום שאני כל כך אוהב. תמיד אמרת לי שמכבי חיפה זה הבית, שאני והקהל זה לנצח, זה לתמיד. אוהדים יקרים, אני באתי מתוככם, גדלנו ביחד. תודה על זה שאתם אף פעם לא נותנים לי להרגיש לבד. אמא, אני בטוח שאת גאה בהם שם למעלה. אוהב אותך".

בשבוע שעבר נפרד קטן מאמו בפוסט מרגש, בו בין השאר הוא כתב: "אמא, תמיד היית שם להציל אותי, תמיד ידעת להגיד את המילים הנכונות – לא משנה באיזו תקופה הייתי, תמיד נתת לי להרגיש שאני הכי טוב בעולם. היינו מדברים כמעט כל שעה, הייתי חייב לשמוע את הקול שלך ולדעת שהכל בסדר. אמא, אני מבקש סליחה שלא הצלחתי להציל אותך. ישבתי לידך בטיפול נמרץ ולא יכולתי לעשות שום דבר, הרגשתי חסר אונים. תמיד עזרתי לכולם ולך לא הצלחתי לעזור. לא הצלחתי להציל אותך. סליחה אמא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי