אטלאנטה הציעה 12 מיליון יורו עבור סולומון, שחטאר סירבה

הטירוף סביב הקשר נמשך: לאחר שכבש נגד וולפסבורג ולקח את קבוצתו לרבע גמר הליגה האירופית, הקבוצה מצמרת הליגה האיטלקית ניסתה לצרפו אך האוקראינים דורשים סכום גבוה בהרבה. נראה שהמו"מ בין הצדדים ימשיך

(גודל טקסט)

טירוף מנור סולומון ממשיך לעשות את שלו: עם ובלי קשר לשער שכבש כמחליף אתמול (רביעי) במשחק נגד וולפסבורג בשמינית גמר הליגה האירופית, הקשר הישראלי ממשיך לעורר עניין ברחבי אירופה. לאחר הדיווחים כי אטלאנטה האיטלקית, נגדה גם כבש השנה בליגת האלופות, מעוניינת לצרפו, כעת נודע כי הקבוצה מצמרת הסרייה א' פנתה רשמית לשחטאר דוניצק.

האיטלקים הגישו הצעה על סך 12 מיליוני יורו, הצעה שנדחתה על ידי האוקראינים, שדורשים סכום גבוה בהרבה ונראה שהמו"מ בין הצדדים יימשך.

כפי שפרסמנו אתמול, סולומון זוכה למעקב מקבוצות איטלקיות נוספות וכן מקבוצה בגרמניה. גם בסביבתו בטוחים שסולומון, חייב לשחק יותר לאחר שגם אמש, הוא נכנס כמחליף בדקה ה-77 בלבד. "יש הרבה קבוצות שרוצות אותו ומתעניינות, אבל עד כה אטלאנטה היא היחידה שהגישה הצעה רשמית", אמרו בסביבת השחקן. אתמול לאחר המשחק אמר הקשר כי הוא מקווה להגיע לגמר הליגה האירופית. הערב תגלה הקבוצה מי תהיה היריבה שלה ברבע הגמר, המנצחת בין באזל לאיינטרכט פרנקפורט.

מנור סולומון חוגג עם שחקני שחטאר | Stanislav Vedmid/DeFodi Images via Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי