רפאלוב יאריך חוזה? "נשיג את העסקה הטובה ביותר לכל הצדדים בקרוב"

אחרי הבישול ב-1:3 של אנטוורפן על לודוגורץ והעלייה לשלב הבא של הליגה האירופית, בבלגיה עסקו בחוזהו של הישראלי שמסתיים בסוף העונה. דודו דהאן רמז שיחתום על הסכם חדש בקרוב למרות הצעות מה-MLS

(גודל טקסט)

ליאור רפאלוב עזר אתמול (חמישי) לאנטוורפן להבטיח את ההעפלה לסיבוב הנוקאאוט הראשון הליגה האירופית, מחזור אחד לפני סיום שלב הבתים. הקשר הישראלי וקבוצתו רשמו 1:3 על לודוגורץ ומאוויס צ'יבוטה, כאשר רפאלוב בישל את השער השני של הבלגים עם הגבהה מצוינת מהאגף הימני בכדור חופשי.

השער שבישל הישראל היה בעצם זה שהעלה את אנטוורפן ל-1:2 חשוב בדקה ה-72, והשלישי הגיע בדקה ה-87 – עשר דקות אחרי שרפאלוב הוחלף, שכן כבר בעוד יומיים מצפה לקבוצתו קרב צמרת קשה במיוחד מול גנק מהמקום השני בליגה.

"אנטוורפן שלטה באופן אבסולוטי במשחק במחצית הראשונה, בעיקר בזכות העבודה באגפים של ליאור רפאלוב ושני המגנים, קוג'י מיושי וסיימן יוקלרד", נכתב בתקשורת הבלגית על החצי הראשון במשחק – בו הבלגים איימו 12 פעמים על השער בזמן שלודוגורץ עשתה זאת רק פעם אחת. בחצי השני היוצרות התהפכו, ואלופת בולגריה הגיעה לשמונה ניסיונות הבקעה בעוד אנטוורפן לחמישה.

ליאור רפאלוב, סיימן יוקלרד | GEORG HOCHMUTH/APA/AFP via Getty Images

בבלגיה עסקו גם בסוגיית החוזה של רפאלוב בן ה-34, אשר מסתיים בסוף העונה הנוכחית והחל מחודש ינואר, ממש אוטוטו, הוא יוכל לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שיחפוץ, לחתום ולעבור בהעברה חופשית עם סיום העונה.

בדיווח שהתפרסם נכתב כי סוכנו של הקשר הוותיק, דודו דהאן, סיפר שיש לשחקן הצעות מה-MLS, אך למרות הכל אנטוורפן מקבלת עדיפות. בראיון ל-'Nieuwsblad' לפני קצת יותר מחודש, סיפר הסוכן כי:" ה-MLS היא אופציה. יש שני מועדונים אמריקאים שמגלים עניין, אבל זה עדיין לא על הפרק. אנטוורפן היא הבחירה הראשונה של רפא. הוא כרגע מאוד מרוצה כאן".

דהאן צוטט גם כעת, בדיווח שעסק בשאלה האם רפאלוב יאריך את חוזהו במועדון, והסוכן רמז שבקרוב הוא יחתום על הסכם חדש: "אני מעדיף לא להגיד יותר מדי על זה, אבל תנו לי לנסח את זה ככה – אני בטוח שנשיג את העסקה הטובה ביותר עבור כל הצדדים בשבועות הקרובים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי