"מכבי חיפה המרוויחה הגדולה": התגובות לצמד של ערן זהבי

חלוץ פ.ס.וו איינדהובן הימם את אייאקס אמסטרדם פעמיים תוך 21 דקות במשחק העונה ורשם ציון דרך היסטורי, ברשתות החברתיות לא נשארו אדישים וגם מצאו את הקשר למאבק על צלחת האליפות בישראל

(גודל טקסט)

ערן זהבי הבקיע שער אחד בלבד בחודשים הראשונים שלו בליגה ההולנדית וגם הוא היה בפנדל. התקשורת הייתה נגדו, אוהדי פ.ס.וו איינדהובן התקשו להבין כיצד חלוץ ישראלי הוא מבכירי המשתכרים בקבוצה וגם המאמן רוג'ר שמידט שהביא אותו מסין נשא באחריות, אבל הערב (חמישי) זה קרה – ערן זהבי, מי שלא פעם ולא פעמיים הוכיח שהוא מופיע במשחקי עונה, כבש צמד נגד אייאקס תוך 21 דקות בלבד!

נזכיר כי לאורך הקיץ אייאקס ניסתה גם היא לצרף את זהבי מגוואנגז'ו ר.פ, אלא שהוא בחר בפ.ס.וו ואז נרשמו חילופי דברים בין זהבי לבין ראשי אייאקס על גבי התקשורת ההולנדית. באמסטרדם טענו שהם לא באמת הגישו הצעה לזהבי, הישראלי התעקש שלא כך היה וחיכה עם התשובה עד היום, כשהכניע פעמיים את המוליכה.

זהבי גם עשה היסטוריה קטנה בדקה השנייה כשהבקיע את השער הראשון במשחק, מכיוון שהיה זה השר ה-5,000 של פ.ס.וו בליגה ההולנדית. את השער ה-3,000 הבקיע פיליפ קוקו אי שם ב-1996 וג'פרסון פרפאן חתום על השער ה-4,000 של פ.ס.וו בליגה ב-2008.

המשחק עדיין בעיצומו, אבל עוד לפני שהתקשורת ההולנדית ככל הנראה תכה על חטא, זה מה שהגולשים הישראלים מיהרו לצייץ לאחר הצמד האדיר של EZ7 במשחק העונה (רמז: מאבק האליפות בליגת העל על הפרק):

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי