מקבל את ההערכה לה הוא ראוי: זהבי נבחר לשחקן המחזור

אחרי הצמד ב-2:2 של פ.ס.וו מול אייאקס, כוכב נבחרת ישראל זכה בפרס של מגזין VI - המוערך ביותר בהולנד. בתקשורת המקומית חיממו את האווירה: "נקם בטן האח". וגם: שגריר ישראל בהולנד יצא להגנת זהבי עם ציוץ מצחיק

(גודל טקסט)

ערן זהבי הוא איש של משחקים גדולים. את זה אנחנו יודעים מזמן, ואת זה בהולנד הבינו רק אתמול (ראשון). כוכב נבחרת ישראל חזר מפציעה היישר אל ההרכב של פ.ס.וו איינדהובן במשחק העונה מול אייאקס, כבש צמד מהיר שהעניק 0:2 לקבוצתו, אך לבסוף הקבוצות נפרדו ב-2:2.

החלוץ סוף סוף הצליח להשתיק את המבקרים עם הופעה מרשימה, רשם ציון דרך היסטורי, זכה למחמאות בכלי התקשורת ואף נבחר על ידי המגזין המוערך ביותר בהולנד, VI, לשחקן המחזור: "לקח לו זמן והתעוררו ספקות – האם הוא מתאים לפ.ס.וו? הופעת הבכורה שלו מול רוזנבורג הייתה מבטיחה, אבל אחר כך הגיעה נפילה והיה קל לבקר אותו מכיוון שהליגות בסין ובישראל לא מוערכות יותר מדי".

"אתמול הוא הוכיח שהוא יכול לכבוש גם במשחקי צמרת", נכתב במגזין VI. "הוא הראה פעמיים כמה הוא חד. חזרתו המוצלחת מהפציעה נותנת תקווה לחצי השני של העונה. הוא נהנה מהביטחון של המאמן רוג'ר שמידט".

ערן זהבי | Laurens Lindhout/Soccrates/Getty Images

בהולנד הלכו כמה חודשים אחורה ונזכרו במסיבת העיתונאים בה זהבי הוצג כשחקן פ.ס.וו איינדהובן. כזכור, אז כוכב נבחרת ישראל נשאל על ההתעניינות מהיריבה מולה שיחק אמש וסיפר: "אייאקס? למען האמת לא אהבתי את התשובה שלהם, שנינו יודעים מה הייתה האמת ואני לא צריך לומר יותר מזה. אני עכשיו במועדון שרצה אותי הכי הרבה".

אריק טן האח, מאמן אייאקס, טען בשידור חי כי סוכניו של זהבי הם אלה שהציעו אותו לאייאקס ואילו האלופה ההולנדית ויתרה על האפשרות לצרפו. לאחר זמן מה, המנהל הספורטיבי של המועדון, מארק אוברמארס, הודה שאייאקס ניהלה עמו משא ומתן.

בתקשורת ההולנדית הלהיטו את האווירה אחרי ה-2:2 ההפכפך: "כשזהבי הוצג בפ.ס.וו הוא הודיע שיסתכל לטן האח עמוק בעיניים. מאמן אייאקס רצה לחטוף אותו לאיינדהובן והכחיש, ושני השערים של החלוץ מולו היו נקמה".

אגב, שגריר ישראל בהולנד, נאור גילאון, בירך את זהבי ובהלצה תייג בחשבון הטוויטר שלו פוליטיקאית הולנדית אשר מזוהה כאוהדת אייאקס: "אני מצטער שערן זהבי היה צריך להוכיח לאנשים שהם טועים דווקא במשחק מול אייאקס".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי