העברות: סיידובה סומא חתם במכבי חיפה, מלקה עובר ללאומית

סיידובה סומא
סיידובה סומא | Gettyimages

הקשר הגנאי של פרטיזן בלגרד עבר בדיקות רפואיות והצטרף לקבוצתו של רוטן, הבלם מחוף השנהב של הפועל ת"א מבוקש על ידי מרמורק, לוד וראשון לציון, האדומים בוחנים את סייקו קייסי. וגם: חביב חביבו חתם במכבי פ"ת

(גודל טקסט)
רשמי:
* קשר הפועל באר שבע, דן איינבינדר חתם לשלוש שנים בבית"ר ירושלים. זוהי תהיה הקדנציה השלישית של הקשר במועדון. לידיעה המלאה (רענן ברנובסקי).


חביב חביבו חתם במכבי פתח תקווה על סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת. לידיעה המלאה (תומר חבז).


*
בית"ר ירושלים הודיעה רשמית כי לא פנתה ליוסי בניון, אלא שקשר מכבי פתח תקווה הוא שביקש לחזור ולפרוש במדי הקבוצה. המשמעות היא שכל עוד אין אישור מהמלאבסים, בניון ימשיך במכבי פ"ת.


* הבלם הגמבי, סייקו קייסי בן ה-20 ששיחק בעונה שעברה בליגת המכללות בארצות הברית, הגיע להתרשמות בהפועל תל אביב. הפועל מרמורק, בני לוד וראשון לציון מגלות עניין באולירך מלקהלידיעה המלאה (אשר גולדברג).


* קריית שמונה הציגה את ואלון אחמדי, הקשר האלבני שהגיע ממאריבור.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

הקשר האלבני המצוין של מריבור מצטרף באופן רשמי לעירוני ק"ש בהסכם לשלוש עונות Good Luck Valon✍️ ⚽ @valonahmedi7 #ipfl #ironikiryatshmona #goodluck

A post shared by nim.group (@nim.group) on



סיידובה סומא עבר בדיקות רפואיות במכבי חיפה והצטרף רשמית. לידיעה המלאה (מיכאל וייסרמן).




שמועות:
* קשר מכבי נתניה, דיא סבע, שויתר על הקיץ על הצעה מלודוגורץ, בדרך להפועל באר שבע שהציעה תמורתו כ-1.5 מליון יורו. גיא מלמד צפוי לעשות את הדרך ההפוכה. לידיעה המלאה (תומר חבז).


* החלוץ בן שהר, שפגוע מההתנהלות של הפועל באר שבע צפוי לעזוב למכבי תל אביב. שהר יפחית משכרו ויקבל 300 אלף יורו בעונה. לידיעה המלאה (חיים זלקאי).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי