במכבי חיפה הבהירו לבית"ר: "תצטרכו לשלם על סאן מנחם, והרבה"

סאן מנחם
סאן מנחם | מאור אלקסלסי

הירוקים לא יאשרו למגן לנהל מו"מ לפני שיסכמו על מחירו. רוני לוי, שהחמיא לשחקנים, רוצה לבחון את דניל שיביאקוב לפני שיחליט. נקודת האור: מיכאל אוחנה. הפועל רעננה פנתה לגבי ז'אורז'יניו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
בבית"ר ירושלים אישרו אתמול (שני) את הפרסומים בשבועות האחרונים על התעניינות במגן מכבי חיפה סאן מנחם, אלא שבחיפה הבהירו כי משה חוגג יצטרך לשלם לא מעט כסף כדי להעביר את השחקן לבירה כאשר הערכה שהירוקים ידרשו לפחות חצי מיליון יורו עבור המגן. "אם מישהו בבירה חושב שסאן ישוחרר בנזיד עדשים הוא טועה. הם יצטרכו לשלם, והרבה", אמרו בחיפה.


בבית"ר לא מוכנים להשקיע סכומים גבוהים בהעברת המגן וממתינים שתיערך לו ועדת משמעת ביום ראשון, בתקווה שזו תשפיע על המשך דרכו אצל הירוקים. מקס גרצ'קין הרשים גם אתמול את הצוות המקצועי ושחקני הקבוצה חושבים שאם יגיע רכש, כדאי להביא שחקן ברמה גבוהה יותר. רוני לוי ביקש לבחון את המגן האסטוני דניל שיביאקוב, שעל מועמדותו פורסם בספורט1. הוא ייבחן במשחק ביום חמישי נגד אומוניה ניקוסיה (18:00), אחרי שנחת הלילה במלון בו מתאכסנת הקבוצה.


מי שלא המריא עם בית"ר למחנה האימונים הוא הקשר הברזילאי ז'אורז'יניו. הקשר עורך אימונים אישיים בארץ. במועדון, כידוע, רוצים לשחרר את השחקן שלא רשם אף משחק בשנה שעברה. ואתמול (שני) חלה תפנית בעלילה. הפועל רעננה פנתה לבית"ר בבקשה לקלוט את השחקן. במועדון הבהירו כי לא יהיו מוכנים לשאת בעלויות שכרו. כעת בבירה ממתינים להצעה ריאלית של רעננה כדי שיוכלו לקדם את העסקה.
 


מרשים במשחקי האימון. מיכאל אוחנה (דני מרון)


באשר למשחק אתמול: לרוני לוי יש כמה נקודות אור, שהעיקרית מבניהן היא מיכאל אוחנה שעשה רושם טוב בשני משחקי האימון בהם שותף עד כה, בארץ ובמחנה. יחד עם זאת, השחקנים הדגישו כי היריבה אתמול הייתה נחותה בהרבה ולכן המשחק הבא יהיה מבחן ריאלי יותר עבורם. גם אור זהבי מרשים מאוד, אך ייתכן שיירד לספסל אחרי חזרת טל בן חיים, שלא מתאמן בינתיים.


רוני לוי, שהחמיא לשחקנים אתמול, רוצה להביא בלם זר ללא מבחנים. השחקנים מרוצים מאוד מהתנאים שההנהלה – משה חוגג, אלי אוחנה ומוני ברוש יחד עם המנהל המקצועי יוסי בניון, דאגה להם במחנה. "המקום נהדר והתנאים טובים מאוד, יש כאן המון מגרשי אימון ושקט כאן מאוד, אבל לא באנו לנופש, אלא לעשות אימונים ברמה גבוהה ולעבוד קשה לקראת פתיחת העונה", אמר אחד השחקנים. הקבוצה ערכה הבוקר אימון ראשון מתוך שניים המתוכננים להיום, לאחריו החמיא הצוות המקצועי בראשותו של המאמן רוני לוי לשחקנים על הרצינות שגילו ועל הדרך בה מתנהל המחנה עד עתה, והדגישו בפניהם את החשיבות של שמירה על המצב הזה ועל הגוף שלהם במהלך התקופה האינטנסיבית. עידן ורד, טל בן חיים ואנטואן קונטה ערכו אימונים וטיפולים בנפרד. האימון נערך במזג אויר קריר, כשגם גשם שוטף ליווה חלקים ממנו.


לפי שעה, משה חוגג עדיין כועס על התנהגות חלק מאוהדי הקבוצה וינהג ביד קשה כלפי הערות גזעניות. במועדון מנסים להוריד את הנושא מסדר היום ומבהירים לחוגג כי רוב האוהדים אינם תומכים בהתנהגות הקומץ ואף מגנים אותה.



השחקנים מרצים מהתנאים. יוסי בניון ומשה חוגג במחנה האימונים בפולין (דוברות בית"ר ירושלים)



במסגרת יום המכירות האחרון למנויים המוזלים, נרשמת תנועה ערה במשרדי "לאן" ובפניות של אוהדים למועדון על מנת לרכוש מנוי. עד עתה נמכרו כ-6,000 מנויים, כשהמוקד של מכירת המנויים ב"לאן" מתוגבר עד לחצות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי