בחוזה של אוחנה: מענקים על העפלה. נשקלת פנייה לאולסק

ניקו אולסק
ניקו אולסק | דני מרון

למרות דברי השחקנים לפיהם הקבוצה זקוקה לעוד רכש, שמות בכירים קיבלו הבטחות אם יגיעו לשלב הבתים. בבירה זקוקים לקשר אחורי לצד מוחמד, הישראלי-ארגנטינאי שלא נמצא בתוכניות של נתניה מועמד. מחמאות לקינדה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)
בבית"ר ירושלים יכולים לרשום עוד "וי", אחרי הניצחון השני ברציפות במחנה האימונים שלה בפולין, הפעם 1:3 על אומוניה ניקוסיה אתמול (חמישי). ביום ראשון, יומיים לפני החזרה לישראל, היא תקיים את המבחן האחרון שלה נגד פאפוס הקפריסאית, משחק שהיה אמור להתקיים בשני והוקדם אחרי הסכמת שתי הקבוצות.


בצוות המקצועי ממשיכים לחפש בלם. כרגע אין כל התקדמות עם שחקן מסוים, ובבירה היו רוצים לראות את דימיטריוס, בלם פאוק סלוניקי, מגיע – אך הדרישה לדמי העברה בסך חצי מיליון יורו גבוהה מדי כרגע. גם הדרישה של איתן טיבי, 400 אלף יורו, שהיתה יכולה לסלול הגעת מגן זר, מרחיקה אותו מהמועדון. הנבחן דניל שיפיאקוב ימשיך להיבחן. "צריך להבין שאין מגנים שמאליים בשוק, ולכן כל שם שנפלט מהקבוצות הופך למועמד טבעי. האידיאל היה להחתים בלם שמסוגל לתפקד גם כמגן או להפך, כרגע אין כזה", אמרו הלילה בבית"ר.


ומה עוד בענייני רכש? הגעת מגן שמאלי זר למכבי נתניה טירפדה אפשרות של מעברו של סאן מנחם לקבוצה מהשרון תמורת ניקו אולסק, ועל פי גורמים המקורבים לעסקה בבית"ר ירושלים שוקלים כעת פנייה לשחקן וזאת מתוך שני שיקולים עיקריים: הראשון – מדובר בשחקן ישראלי ולרוני לוי יש מצוקת זרים, והשני – בצוות המקצועי סבורים שבנוסף לעלי מוחמד הקבוצה זקוקה לקשר אחורי נוסף בסגנון של אולסק. יש לציין כי תג המחיר של אולסק (200 אלף דולר) תקף לליגת ה-MLS בלבד, ולכן אם בית"ר ירושלים תרצה להחתימו היא תצטרך לשלם פיצוי מוסכם למכבי נתניה, שם אגב מעדיפים לשחררו מאשר לשלם את החוזה המשודרג שלו.


במועדון אישרו כי אם אפונסו טיירה לא ימצא קבוצה ייתכן שיוקפא, אך מאמינים שתהיה קבוצה שתקלוט אותו. ז'אורז'יניו מבוקש ברעננה וגם בני יהודה התעניינה בימים האחרונים, אך הוא מחזיק בחוזה של מיליון וחצי ש"ח ולא בטוח שיהיה קל לשדך אותו לקבוצה שתסכים לשלם גם עשרות אחוזים בודדים משכרו.



המשחק נגד אומוניה ניקוסיה. בצוות המקצועי מרוצים (בית
המשחק נגד אומוניה ניקוסיה. בצוות המקצועי מרוצים (בית"ר ירושלים, רשמי)


הבעלים משה חוגג מכוון העונה לכל התארים, וגם הצהיר בעבר על כך. שלשום הוא הודיע כי יחזיר 30% ממחיר המנוי לאוהדים אם הקבוצה לא תגיע לאירופה, אבל מעיון בפרטי ההסכם עם מספר שחקנים בכירים, כולל מיכאל אוחנה, נראה כי הוא בהחלט רוצה להגיע לאירופה. בחוזי השחקנים הבכירים שהגיעו כמו אוחנה, לוי גרסיה ועלי מוחמד, הכניסה ההנהלה מענקים שונים שאינם נוגעים לאליפות או הגעה לאירופה, אלא לקצב ההתקדמות בשלב הבתים ואפילו לשלבים מתקדמים יותר באירופה. "יש לחוגג אמונה שאפשר להגיע רחוק עם הקבוצה הזאת", אמרו אתמול במועדון. חלק מהשחקנים חושבים אחרת. "צריכים כאן עוד שניים או שלושה שחקנים בכירים, אחרת יהיה קשה לאיים על תואר האליפות. מכבי חיפה, מכבי תל אביב והפועל באר שבע ידברו חזק העונה. אסור לנו להישאר מאחור".


גדי קינדה הרשים מאוד את הצוות המקצועי וסחט מחמאות. הוא נפצע במשחק אתמול אך מדובר בפציעה קלה. מיכאל אוחנה ממשיך להרשים, כמו בשני משחקי המבחן בהם שותף עד כה. טל בן חיים יחזור לאימונים בהדרגה וספק אם יוכל לשחק בראשון. אופיר קריאף זכה למנוחה. לאחר המשחק זכו השחקנים למנוחה וגם הבוקר הקבוצה לא תתאמן על מנת להפחית מהעומס.


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מחנה אימונים, פולין: בניון מול חוגג ראש בראש, מי ניצח?

A post shared by Beitar Jerusalem F.C Official (@fcbeitar) on


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי