רייכרט: "מאמין שנישאר, אם לא ההרחקות לא היינו מפסידים"

בן רייכרט
בן רייכרט | אודי ציטיאט

הקשר שכבש: "הגעתי לליגת הכל כדי להוכיח שמקומי כאן, יש לנו שחקנים טובים". בכפ"ס לא אהבו את ההחלטות של חכמון וזעמו: "אתה גומר לנו את המשחק". שום שוחח עם אופיר חיים על המצב בשבוע שעבר

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

מפלס הלחץ בהפועל כפ"ס ממשיך לעלות לאחר שהקבוצה מהשרון הפסידה אתמול (שבת) 2:1 להפועל תל אביב באצטדיון המושבה על אף שהובילה. הקבוצה של אופיר חיים נאלצה לשחק מחצית שלמה בתשעה שחקנים עם הרחקתם של גרשון קופי ונועם גמון כאשר גם המאמן אופיר חיים ראה את הכרטיס האדום.

על אף שבעמדת הראיונות שמר עוזר המאמן רביד גזל על איפוק, בקבוצה לא אהבו את החלטותיו של השופט אלי חכמון, כשכבר במחצית זעמו עליו בצוות המקצועי וצעקו לעברו: "גמרת לנו את המשחק". חכמון, אגב, משוכנע בהחלטותיו, וגם בנוגע להרחקתו של המאמן הבהיר כי על פי החוקה החדשה, אסור למאמן להיכנס לכר הדשא לשוחח עם השופט, למרות שמאמן כפ"ס כלל לא הספיק לדבר איתו. מעבר לכך, חכמון אף ציין בדו"ח כי כוס משקה הושלכה לעברו לאחר הרחקתו של חיים, כאשר הקבוצה, שכבר עמדה לדין לאחרונה על התנהגות אוהדים תתייצב בשל כך בבית הדין פעם נוספת השבוע.

בהנהלת המועדון קיימת חוסר שביעות רצון מתפקודו של המאמן כאשר שיחה בין הבעלים יצחק שום לבין אופיר חיים המאמן התקיימה כבר בשבוע שעבר ולא מן הנמנע שיכול זעזוע על הקווים על אף שלמאמן יש נסיבות מקלות, לפחות במשחק אתמול, וכן יכולת לא רעה שגילתה הקבוצה נגד בני יהודה.

אופיר חיים מורחק. בכפר סבא כעסו על השופט חכמון (אודי ציטיאט)

בן רייכרט שכבש בנגיחה נגד האקסית ולא חגג, סיכם את המשחק: "נקלענו לסיטואציה לא פשוטה כשקיבלנו אדומים בדקה מוקדמת. הייתה מחצית שנייה לא פשוטה בכלל ולא דמיינו שנגיע למצב הזה. רצינו להוציא מהמשחק הזה נקודה ולא הצלחנו, אבל אנחנו מסתכלים לשבוע הבא. אם לא ההרחקות אני לא חושב שהיינו מפסידים את המשחק".

על שני משחקים בהם הקבוצה הסתפקה במחמאות: "במלחמות של התחתית, כפי שכבר הספקתי להכיר, להיות יפה ולקבל מחמאות זה לא שווה כלום בסופו של דבר. צריך להשיג נקודות. קבוצת תחתית תגיע לשניים-שלושה מצבים ולא יותר. נצטרך לנצל את זה ואם לא נעשה את זה יהיה מאוד קשה להישאר בליגה". כשנשאל על הסיכוי של כפר סבא להישאר אמר: "אני חושב שיש פה קבוצה טובה ועם החיזוק המתאים, אם יגיע, נצליח להישאר בליגה. יש פה שחקנים טובים".

על יכולתו: "אני חושב שכל ירידה היא לצורך עלייה. עשיתי סוג של שינוי גישה והגעתי לליגת העל הפעם יותר מוכן. אני כאן כדי להישאר ולהוכיח לכולם שפה המקום שלי".

רייכרט חוגג עם שחקני כפר סבא. "ירידה לצורך עלייה" (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי