רייכרט התנצל על האדום ותקף: "מנסים לגמור לי את הקריירה"

בן רייכרט
בן רייכרט | אריאל שלום

הקשר שספג ביקורות ממאמנו כתב באינסטגרם: "עד עכשיו הכל היה מושלם מבחינתי. טעיתי, אבל היחס כלפיי אחר. זו הרחקה ראשונה שלי העונה". העולה החדשה התנחמה בכך שהפועל ת"א ונתניה ניצחו. קיזיטו יעבור אולטרסאונד

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

בהפועל כפר סבא קיוו מאוד להמשיך אמש את השבוע החלומי שכלל ניצחונות על מכבי חיפה ובית"ר ירושלים, אך לא הצליחו לצבור ניצחון שלישי ברציפות כשנכנעו 2:0 להפועל חדרה באצטדיון בנתניה.

שיחת היום בקבוצה הייתה הכרטיס האדום שספג הקשר בן רייכרט שהותיר את הקבוצה בעשרה שחקנים משלהי המחצית הראשונה: "זה חוסר ריכוז וחוסר אחריות מצידו" אמרו על כך במועדון. "הוא יהיה חייב ללמוד מזה. עד הכרטיס האדום חדרה לא עשו כלום".

"אם היינו עם אחד עשר שחקנים עד הסוף, אני בטוח שהיינו מנצחים את המשחק הזה", סיכם בסיום המאמן אופיר חיים, שהתייחס גם לרייכרט: "כנראה שזה קופץ לו לפעמים. אני לא רוצה שהוא יחזור אחורה, אלא ילך קדימה. אני מקווה שבעתיד זה לא יקרה, כי אנחנו צריכים אותו מרוכז". 


שחקני הפועל כפר סבא מאוכזבים (אריאל שלום). 

הקשר עצמו העלה פוסט ברשתות החברתיות בשעות הצהריים והתנצל על ההרחקה. בפתח דבריו כתב רייכרט: "עשיתי הרבה טעויות בקריירה שלי ואני מודה ומתוודה עליהן בכל ראיון. הטעויות האלה עלו לי עד עתה בהצלחה המקצועית והכלכלית וזה ערער אותי מאוד. בשנה האחרונה עשיתי שינוי גדול בראש וכמו בכל תהליך יש עליות וירידות. לכן גם הגעתי בקיץ לרמת השרון ולאחר חצי עונה טובה השתדרגתי וחתמתי בהפועל כפר סבא בליגת העל".

רייכרט המשיך: " עד אתמול, יכולתי לסכם את התקופה שלי בכפר סבא כמושלמת מבחינתי. השתלבתי טוב מקצועית, הקבוצה צברה ניצחונות והתקדמה ובאופן כללי הרגשתי כי כל השינוי שעשיתי בא לידי ביטוי ואני בדרך הנכונה להרים את הקריירה למקומות שאני חושב שאני ראוי להם. אתמול במשחק שלנו נגד חדרה עשיתי טעות. אני קשר שמבצע לא מעט תאקלים. אתמול פיספסתי בשניים מהם, ספגתי שני צהובים ואדום שמגיע לי. מגיע לי שהמאמן שלי יהיה מאוכזב מכך או יבקרו אותי על הטעות, אך משום מה כולם ישר לקחו את זה לסטיגמה – לכלוכים, הכפשות, לגלוג, זלזול, העיקר לדרוך, לפגוע, להוריד ולרמוס מבלי לחשוב לרגע שמאחורי כל זה יש בן אדם, איש משפחה שעושה הכל כדי להילחם על הקריירה שלו".

לסיכום אמר: "אז נכון, טעיתי, אבל זה גם האדום הראשון שלי השנה, יש כאלה שקיבלו שניים-שלושה כאלה, חלקם ישירים, אבל היחס אליי שונה. ושוב אני אומר, טעיתי, אבל גם עשיתי שינוי גדול בראש ובגישה והייתי מצפה שאנשים קצת ילמדו על מה שעברתי לפני שהם מדברים בצורה הזאת ויכולים לגמור לי את הקריירה. אני אמשיך בדרכי לתת הכל על המגרש, ברור לי שאקבל עוד צהובים, מאדומים אשתדל להימנע, אבל לפעמים זה גם חלק מהמשחק".

 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

עשיתי הרבה טעויות בקריירה שלי, אני מודה ומתוודה עליהן בכל ראיון שעושים איתי. הטעויות עלו לי עד עתה בהצלחה המקצועית והכלכלית שעירערו אותי מאוד. בשנה האחרונה עשיתי שינוי גדול בראש,אני עובר תהליך וכמו בכל תהליך יש עליות וירידות. כתוצאה מכך גם הגעתי בקיץ לרמת השרון, שם עשיתי חצי עונה טובה ובעקבות זאת השתדרגתי וחתמתי בינואר בהפועל כפר סבא. עד אתמול יכולתי לסכם את התקופה שלי בכפר סבא כמושלמת מבחינתי. גם נכנסתי טוב מקצועית, גם הקבוצה צברה נצחונות והתקדמה ובאופן כללי הרגשתי כי כל השינוי שעשיתי בא לידי ביטוי ואני בדרך הנכונה להרים את הקריירה למקומות שאני חושב שאני ראוי להם. אתמול במשחק שלנו נגד חדרה עשיתי טעות. אני שחקן מרכז שדה פיזי שמבצע לא מעט תאקלים. אתמול פיספסתי בשניים מהם, ספגתי שני צהובים ואדום שמגיע לי. מגיע לי שהמאמן שלי יהיה מאוכזב מכך או יבקרו אותי על הטעות, אך משום מה כולם ישר לקחו את זה לסטיגמה- לכלוכים, הכפשות, לגלוג, זלזול, העיקר לדרוך עליך, לפגוע, להוריד ולרמוס מבלי לחשוב לרגע שמאחורי כל זה יש בן אדם, איש משפחה שעושה הכל כדי להילחם על הקריירה שלו. אז נכון, טעיתי, אבל זה גם האדום הראשון שלי השנה, יש כאלה שקיבלו 2 ו-3 אדומים השנה, חלקם ישירים, אבל היחס היה שונה. ושוב אני אומר, טעיתי, אבל גם עשיתי שינוי גדול בראש ובגישה והייתי מצפה שאנשים קצת ילמדו על מה שעברתי לפני שהם מדברים בצורה הזאת ויכולים לגמור לי את הקריירה. אני אמשיך בדרכי לתת הכל על המגרש, ברור לי שאקבל עוד צהובים, מאדומים אשתדל להימנע, אבל לפעמים זה גם חלק מהמשחק.

A post shared by ben_reichert • בן רייכרט (@ben_reichert) on

ובחזרה לכפר סבא – בקבוצה ביקרו גם את העובדה, שגם לאחר ההרחקה, השחקנים היו יכולים להגיב טוב יותר ולא להפסיד את המשחק: "אנחנו לא יכולים להיראות נרפים ככה גם בעשרה שחקנים" אמרו במועדון. למרות ההפסד, בקבוצה התנחמו בכך, שגם הפועל רעננה וקריית שמונה הפסידו את משחקיהן והפער בתחתית נשאר זהה: "המזל שלנו הוא שנתניה והפועל ת"א עשו לנו את העבודה. זו הסיבה היחידה שההפסד הזה איכשהו מתקבל".

בעניין אחר, החלוץ האוגנדי קיזיטו, שנפצע והוחלף במשחק מול בית"ר ירושלים, צפוי לעבור בימים הקרובים צילום אולטרסאונד על-מנת לאבחן את הפציעה ממנו הוא סובל בשריר הארבע ראשי. כזכור, החשש בכפ"ס הוא מקרע, שישביתו לחודש מהמגרשים. הבלם סודיק אטנדה, ספג אמש את הכרטיס הצהוב החמישי שלו, מה שיגרום לו להיעדר ממשחק הליגה בעוד כשבועיים מול הפועל באר שבע באצטדיון טוטו טרנר.


"אם היינו עם אחד עשר שחקנים עד הסוף, אני בטוח שהיינו מנצחים את המשחק הזה". אופיר חיים (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי