וארן עשוי להחליף את שהר, משחק הרדיוס מול כפ"ס ייערך בנתניה

בן שהר
בן שהר | דני מרון

בב"ש עוקבים מקרוב אחרי החלמתו של מלך השערים בתקווה שיחלים עד בני יהודה (שבת, 17:10, ישיר בספורט3), אקס בית"ר יחליפו אם לא יהיה כשיר. העונש שהגיע בעקבות תקרית הגזענות בק"ש ייערך באצטדיון בשרון

(גודל טקסט)

בעקבות תקרית הגזענות מול עירוני קריית שמונה, הפועל באר שבע תארח את הפועל כפר סבא ב-23 בפברואר באצטדיון נתניה, זאת בהתאם לעונש הרדיוס שקיבלה. בקבוצה התאכזבו אמש (שני) מסיום המשחק באצטדיון טדי, בו בית"ר ירושלים ניצחה את מכבי חיפה והחזירה את הפער מהקבוצה הדרומית לחמש נקודות. במקביל, בקבוצה של יוסי אבוקסיס ממשיכים עם ההכנות למשחק הקרוב אצל בני יהודה (שבת, 17:10 שידור ישיר בספורט3), קבוצתו לשעבר של המאמן.

בבאר שבע עדיין עוקבים מקרוב מאוד אחרי מלך השערים בן שהר, שעדיין סובל מכאבים במפשעה, זאת לאחר שכבש צמד בניצחון הקבוצה נגד סקציה נס ציונה. אם החלוץ לא יצליח להתגבר על הכאבים לקראת המפגש עם הכתומים, אנתוני וארן עשוי להיות מי שיתפוס את מקומו בחוד וירשום בכורה ב-11 בקבוצתו החדשה.

מלבד המשחק בבירה, אוהדי הפועל ב"ש קיבלו אמש חדשות גם לגבי לואי טאהא, שחשף בחשבון האינסטגרם שלו כי הוא סבל משיתוק בעצב הפנים. אוהדים רבים יצרו קשר עם הבלם על מנת לחזקו. במועדון מעריכים שלטאהא ייקח זמן להוריד את החלודה ולהיכנס שוב לכשור משחק, זאת לאחר שהתאושש בזכות טיפולים שעבר ולזר לאימונים.


שהר אחרי הצמד מול נס ציונה. בבאר שבע עוקבים מקרוב אחרי החלוץ (דני מרון)

בהמשך לגזרת הפצועים, רמזי ספורי עשוי להיכלל בסגל למשחק הקרוב. הקשר פרק את כתפו לפני כשלושה שבועות וצפוי לחזור להתאמן בקרוב. לעומתו, דוד קלטינס שסובל מאצבע שבורה בכף רגלו יקבל שבוע נוסף של מנוחה, זאת על מנת להחלים לגמרי. בנוסף להכנות, שחקני הפועל באר שבע יצאו אתמול לכבוד ט"ו בשבט לנטיעות במלון "לאונרדו נגב" בעיר, בשיתוף ילדי בית הספר "דקלים" בעיר.


שחקני הפועל באר שבע במהלך הנטיעות (צילום: הפועל "תדיראן" באר שבע)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי