הפועל תל אביב הודיעה: סטפן ספירובסקי שוחרר

סטפן ספירובסקי
סטפן ספירובסקי | דני מרון

עכשיו זה רשמי: המועדון האדום בישר כי חוזהו של הקשר הצפון מקדוני הותר לאחר הבנות בין הצדדים: "מבינים את הקושי שלו ושל משפחתו בעיקר בתקופה הזאת", אמר משה סיני

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הכתובת הייתה על הקיר ועכשיו זה רשמי: חודש בדיוק אחרי שהקשר הצפון מקדוני של הפועל תל אביב סטפן ספירובסקי, קיבל אישור לחזור למולדתו בעקבות אי הוודאות שנגרמה בשל נגיף הקורונה, הקבוצה הודיעה היום (רביעי) על שחרורו הרשמי של הקשר, שהגיע בתחילת העונה מפרנצווארוש ההונגרית.

"הפועל תל אביב הגיעה להבנות על התרת חוזהו של הקשר סטפן ספירובסקי, לשביעות רצונם של שני הצדדים. השבוע נולד בן ראשון למשפחת ספירובסקי – והקשר ביקש לשהות לצד משפחתו בתקופה קשה זו". נמסר בהודעה הרשמית.

נציג הבעלים משה סיני: "מאוד התחברנו לסטפן, גם מבחינה אישית וגם מבחינה מקצועית, על אף אי ההבנות בתחילת הדרך. ככל שחלף הזמן הוא הבין את מקומו והצליח להותיר חותם בקבוצה. הוא שחקן איכותי מאוד, אנחנו אוהבים אותו – ומבינים את הקושי שלו ושל משפחתו בעיקר בתקופה הזאת של אי ודאות ולכן הגענו להבנות על התרת חוזהו באופן מידי. אנו מאחלים לו מזל טוב על הולדת בנו הראשון וכמובן, הצלחה רבה בהמשך דרכו המקצועית".


"אנחנו אוהבים אותו – ומבינים את הקושי שלו". משה סיני (עדי אבישי)

כאמור, ספירובסקי בן ה-29 הגיע בחודש ספטמבר להפועל תל אביב מפרנצווארוש ההונגרית, מיד לאחר המשחק בין נבחרת ישראל למקדוניה הצפונית באצטדיון טרנר, בו עלה מהספסל. נקודת המפנה הגיעה במהלך התבוסה 4:0 למכבי נתניה, לאחר שעלה מהספסל והוחלף אחרי 31 דקות לאחר שמאמנו ניר קלינגר טען שלא היה מספיק מחויב.

מאז ספירובסקי ספג קנס, התנצל ומאז הפך לאחד משחקני המפתח של האדומים בעלייה לפלייאוף העליון לחצי גמר הגביע כאשר כבש שישה שערים ב-24 הופעות בכל המסגרות. יש לציין שבגלל שכבר ערך הופעת ליגה העונה בפרנצווארוש הוא לא יוכל לחתום בקבוצה חדשה עד תום העונה, שעדיין לא ברור מתי תסתיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי