הפועל ב"ש הציבה דדליין לשחקנים: תשובה עד סוף השבוע

בן שהר
בן שהר | דני מרון

במועדון רוצים לסגור הסאגה לפני הליגה. מבוי סתום עם שטקוס, שלא מתוכנן להיות השוער הראשון. ספורי, טאהא וקבהא יוזמנו בשלישי. בית"ר עשויה לפנות לקלטינס. מחר: ניסוי כלים אחרון נגד רמת גן (16:55, ספורט4)

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

לפני כשלושה שבועות פורסם בספורט1 כי בהפועל באר שבע מכינים את הקרקע לקראת שילובו של אוהד לויטה כשוער הראשון, זאת במסגרת הניסיון להיפרד מארנסטס שטקוס. בשבוע שעבר הוגשה לשוער הליטאי הצעה לקיצוץ של 50 אחוז, אולם מאז הוא לא חזר לראשי המועדון ונראה כי הצדדים הגיעו למבוי סתום. בבאר שבע, כך עושה רושם, סומכים מאוד על לויטה, שלאחרונה סיכם על חוזה חדש. ההערכה היא כי שטקוס יתבצר בעמדתו ובמועדון ינסו להיפרד ממנו.

במקביל, השחקנים ימשיכו להגיע בזה אחר זה לנאמן, עו"ד יצחק יונגר. בסוף השבוע נשלח מסר לחלק מהשחקנים כי במועדון מצפים לתשובה עד סוף השבוע, כדי לנסות ולהשלים את הפאזל עד פתיחת העונה. ביום שלישי יוזמנו לשיחות רמזי ספורי, לואי טאהא ומרואן קבהא. השיחות נדחו בשל הרמאדן וכעת הם ייפגשו לראשונה עם הנאמן. כפי שפורסם כאן ביום חמישי, דוד קלטינס הגיע לפגישה עם ראשי המועדון, התבקש לקצץ 50 אחוז בידיעה שאחרת יעזוב וביקש לחשוב על ההצעה. אם יסרב, בית"ר ירושלים שתחזיק ב-75 אחוז מכרטיסו עשויה לפנות אליו כדי להחתימו.

ועוד בהפועל ב"ש, השחקנים מרוצים מאוד מהישארותו של המנכ"ל אסי רחמים. כזכור, לפני מספר שבועות הודיע המנכ"ל כי הוא עוזב, אולם מאוחר יותר התברר כי יישאר לפחות עד אמצע העונה. כעת, לאחר שהבטיח את הישארותו לעונה נוספת, רחמים יהיה זה שיוביל את ניהול המועדון ולא הדירקטוריון, בראשות איתי בן זאב, שיעבוד בהתנדבות מלאה.

כמו כן, הקבוצה של יוסי אבוקסיס ממשיכה בהכנותיה לקראת חידוש הליגה. מחר (שני) תפגוש הקבוצה את הפועל רמת גן למשחק אימון נוסף ואחרון (16:55, שידור ישיר בספורט4) רגע לפני הקרב נגד בית"ר ירושלים.


שטקוס וקלטינס (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי