אחרי התקרית עם רוני לוי: פלומיין לא תורגל בהרכב. גם ורד בחוץ

עידן ורד, פרדי פלומיין
עידן ורד, פרדי פלומיין | דני מרון

רוני לוי לא מרוצה מהקשר שנשאר מחוץ ל-11, מוחמד וגרסיה בפנים. העובדים שיצאו לחל"ת יגיעו ביממה הקרובה לשימוע בבית"ר ירושלים: "יום לא קל לקבוצה"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי התקרית של פרדי פלומיין עם מאמן הקבוצה, רוני לוי, בעקבותיה יצא מהאימון, הקשר לא תורגל היום בהרכב הקבוצה לקראת המשחק מחר מול נס ציונה. פלומיין שלא מרשים את רוני לוי התאמן כרגיל, אך בניגוד לרוב העונה, בה נחשב לשחקן הרכב, קיבל את גופיית ההרכב השני. שי קונסטנטין תורגל בעמדת המגן הימני כשאנטואן קונטה יפתח כבלם. מקס גרצ'קין יתופקד בצד שמאל. לעומת פלומיין, עלי מוחמד שנקנס בעקבות איחור למשחק האימון תורגל ב-11. יחד איתו תורגלו גם דן איינבינדר, חנן ממן, אלירן עטר, ליוואי גרסיה ושלומי אזולאי.

במועדון הבהירו כי לא יהיו סנקציות נוספות כלפי עלי מוחמד (נקנס בעקבות איחור) ועידן ורד (נקנס לאחר ראיון ללא אישור). יחד עם זאת, חוגג עדיין מעדיף למכור את מוחמד אם יקבל הצעה טובה. אנטואן קונטה תורגל היום בהרכב וצפוי לשחק במשחק האימון מחר נגד סקציה נס ציונה, וכנראה שגם במשחק חזרת הליגה נגד הפועל באר שבע ביום שבת הקרובה (20:30, שידור ישיר בספורט4). בבית"ר שמו בשלב זה את הפרשה שנקשרה בשמו מאחור. כזכור, קונטה קיבל את דמי הביטוח עבור הפציעה שעבר לחשבון שלו ויצטרך להשיב מעל 200 אלף שקל. במועדון טוענים כי השחקן הבטיח להחזיר את הכספים, זאת לאחר שהובהר לו שלא יוכל לקבל את שכרו אם לא ישיב את הכספים.

אנטואן קונטה. לא יקבל שכר אם לא יחזור את כספי הביטוח (אריאל שלום)

בנושא אחר, מספר עובדים שיצאו לחל"ת בבית"ר ירושלים יגיעו היום בזה אחר זה לשיחות של שימוע לפני פיטורים. כפי שפורסם בספורט1 בשבועות האחרונים, מספר עובדים שיצאו לחל"ת לא ימשיכו במועדון, כשגם סקאוט המועדון מועמד לפיטורים. עובד במועדון אמר הבוקר: "זה יום לא קל לבית"ר. חלק מהאנשים כאן קרובים אלינו מאוד ולא נעים לראות את המצב הזה. בית"ר, כמו כל הכדורגל הישראלי והמשק, הולכת לקראת התייעלות".

בימים הקרובים תיערך ישיבת הנהלה נוספת שיכנס משה חוגג, אחרי שהודיע לפני כעשרה ימים לראשי המועדון על הכוונה לקצץ את התקציב באופן משמעותי. אם לא יגיע קהל למגרשים, התקציב עשוי לעמוד על פחות מ-30 מיליון שקלים, אך גם במקרה שהקהל יגיע התקציב לא אמור לעבור את רף ה-35 מיליון. מעבר לקיצוץ בשכר השחקנים, חוגג בונה גם על מכירת ליוואי גרסיה, פרדי פלומיין ואנטואן קונטה. בסוף השבוע אישר סוכנו את הידיעה לפיה המגן צפוי לעזוב לאירופה.


משה חוגג עם עלי מוחמד. הבעלים בונה על מכירת הזרים (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי